۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

کت و شلوار ساتن گلدار

کت و شلوار ساتن گلدار

با آموزش جنسیت سازی کت و شلوار ساتن گلدار همراه ما باشید. این آموزش توسط سرکار خانم پیرهادی تهیه وتدوین شده است.

کت و شلوار ساتن گلدار
کت و شلوار ساتن گلدار

ابتدا مانکن نُه سر را طراحی می کنیم. پس از طراحی حرکت مانکن ، لباس و چین و چروک های آن شروع به رنگ آمیزی پوست می کنیم.

برای رنگ آمیزی پوست از مارکر های تاچ( کد ۱۴۲ – ۱۳۴ – ۲۶ ) و مداد رنگی پلی کروم ( کد ۱۸۲ – ۱۸۷ – ۲۸۳ ) استفاده شده. در صورتی که مانکن سیاه پوست باشد از مارکر تاچ کد BR 103 و BR ۹۶ استفاده می کنیم. با در نظر گرفتن برجستگی ها و نور روی پوست رنگ آمیزی آن را شروع می کنیم.

ابتدا از رنگ های روشن تر استفاده می کنیم و تقریبا تمام پوست به جز نقاطی که به نور احتیاج داریم را رنگ می کنیم و سپس با رنگ های تیره تر قسمت های فرورفته و قسمت های کناری بدن را سایه می زنیم.

پس از اتمام رنگ آمیزی پوست با مارکر با استفاده از مداد رنگی سایه های بیشتری ایجاد می کنیم. استفاده از مداد رنگی جزئیات بیشتری به کار می دهد و در نتیجه کار طبیعی تر به نظر می رسد.

کت و شلوار ساتن گلدار

برای اینکه نور بیشتری روی پوست ایجاد کنیم می توانیم از اکریلیک رقیق شده یا مداد گچی سفید ( فابر کاستل ) یا خودکار ژله‌ای سفید استفاده می کنیم. بعد از اتمام کامل رنگ پوست شروع به رنگ آمیزی لباس می کنیم.

برای جنسیت سازی این کار پس از طراحی کامل لباس و چین و چروک های آن ابتدا تمام نقوش پارچه را به طور کامل طراحی می کنیم. سپس شروع یه رنگ آمیزی نقوش میکنیم. برای رنگ آمیزی پارچه گلدار از دو رنگ مارکر سرخابی و رنگ مرجانی استفاده شده است.

ابتدا با رنگ مرجانی از گوشه های گلبرگ به سمت داخل و به صورت خطی رنگ می کنیم. سپس با رنگ سرخابی دوباره از گوشه ها رنگ می کنیم و با همان تکنیک قبلی رنگ میکنیم و دقت می کنیم که کل رنگ زمینه ( مرجانی ) پوشیده نشود. بعد از رنگ آمیزی با مارکر با استفاده از مداد رنگی کمی تیره تر شروع به رنگ کردن گل ها می کنیم و جزئیات کار را بیشتر میکنیم.

کت و شلوار ساتن گلدار

پس از آن برگ های سبز آبی و نارنجی را رنگ می کنیم و روی برگ ها نیز با مداد رنگی مجددا رنگ آمیزی می کنیم.

بعد از آن که رنگ آمیزی نقوش با مارکر و مداد رنگی تمام شد با استفاده از مارکر های خاکستری ( cg1 , cg4 ) سایه های روی پارچه را ایجاد می کنیم. در پارچه ساتن گاهی نوری به صورت خطی باریک در پهلو دیده میشود که باید آن را در نظر بگیریم. ابتدا با خاکستری روشن تر سایه پردازی را انجام می دهیم و سپس با خاکستری تیره تر جلوه بیشتری به کار می دهیم.

سپس با اکریلیک نور های روی پارچه را ایجاد می کنیم و اطراف آن را با استفاده از مداد گچی سفید کمی محو می کنیم. میتوانیم در این مرحله دوباره با استفاده از مارکر خاکستری سایه بیشتری به خصوص در کنار نور ها ایجاد کنیم.

کت و شلوار ساتن گلدار

بعد از نقاطی که نیاز به تاکید و سایه بیشتری دارند را با مداد رنگی مشکی سایه می زنیم و در نهایت با روان نویس مشکی دور تمام گل و برگ ها و لباس را دور گیری می کنیم. و در کنار خط مشکی که پنس کمر کت را نشان دادیم با استفاده از خودکار ژله ای سفید نور ایجاد می کنیم.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس