۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

معرفی برندهای مطرح جهان

معرفی برندهای مطرح جهان

در مقاله معرفی برندهای مطرح جهان به معرفی برند معروف الی ساب(برند پرادا ) می پردازیم.اِلی ساب یک طراح لباس لبنانی و بنیانگذار برندِ Elie Saab است. شهرت او  در طراحی لباس‌ های شب زنانه با دوخت سفارشی و اوت کوتور (اوت کوتور چیست ) است، ولی پوشاک آماده، عطر، کیف، کفش و زیورآلات نیز از تولیدات برندِ وی هستند. او برای بسیاری از افراد مشهور دنیا و ستارگان هالیوود لباس طراحی کرده است.از ویژگی‌ های بارز لباس‌ های طراحی شده توسط وی می‌توان به استفاده از پارچه‌ های گران قیمت، مروارید، کریستال، نخ و نوارهای ابریشمی، و قلاب دوزی همراه با جزئیات فراوان اشاره کرد که مجموع این عناصر نام او را به عنوان طراحی چیره‌دست مطرح می‌سازد.استفاده از این جزئیات در لباس ها یادآور لطافت و ظرافت زنانگی می باشد.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                      آموزشگاه طراحی لباس کرج

 

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

معرفی برندهای مطرح جهان

معرفی برندهای مطرح جهان

برند الی ساب

   دفتر اصلی اِلی ساب در بیروت واقع شده و این خانۀ مُد شعبه‌ هایی در نیویورک، پاریس (برند بالمین )، لندن و دبی نیز دارد. پوشاک آمادۀ این برند ساخت ایتالیا (آموزش طراحی لباس در ایتالیا ) هستند و اِلی ساب (صعب) دارای ۶۰ بوتیک در سراسر دنیاست. مدل‌ های الی ساب جزئیات و تزئینات شرقی و خاورمیانه را با فشن اروپایی (طراحی مانکن فشن ) ادغام می‌کند و برتن افراد مشهور دنیا و هالیوود می‌درخشد.

معرفی برندهای مطرح جهان

برندهای مطرح جهان

   لباس‌های عروس (آموزش تزیین لباس عروس ) این برند هم به طور کامل با کریستال‌ های مات و کدر پوشیده می‌شود و مقدار فراوانی پارچه‌ شیک و مجلل در مدل‌ های خود به کار می‌برد و هیچ گاه از دنباله بلند لباس ها که عروس‌ ها را به ملکه‌ هایی خیالی بدل می‌کند، دست برنمی‌دارد. یکی از خصوصیات ویژه نمایش های فشن ساب این است که حداقل ۱۰ لباس عروس در مجموعه‌ های او وجود دارد.

معرفی برندهای مطرح جهان معرفی برندهای مطرح جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس