۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مدل مانتو پشت پیلی دار جدید

مدل مانتو پشت پیلی دار جدید

با مقاله ی مدل مانتو پشت پیلی دار جدید همراه ما باشید.برای دوخت این مدل مانتو از الگو بالاتنه ساده استفاده شده است .ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .

مدل مانتو پشت پیلی دار جدید

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   پایین دامن الگو را به اندازه ی ۲٫۵ سانتی متر فون کنید ( خطوط صورتی ) .به خط وسط جلو به اندازه ی ۲ الی ۲٫۵ سانتی متر برای رو هم گرد دکمه و جادکمه اضافه کنید .خط کف حلقه در الگوی جلو و پشت به اندازه ی ۸ الی ۱۰ سانتی متر بروید بالا و خطوط برش جلو و پشت را طبق مدل روی الگو بکشید ( خطوط قرمز ) .

مدل مانتو پشت پیلی دار جدید

مدل مانتو پشت پیلی دار جدید

   برای طراحی پیلی پشت مانتو به ترتیب زیر عمل می کنیم.(الگو مانتو پیله دار)الگوی پشت را از خط قرمز قیچی کنید .در تکه ی پایینِ خط قرمز به خط وسط پشت در قسمتِ پایینِ خط قرمز ۴ بار به اندازه ی ۸ سانتی متر اضافه کنید ( خطوط آبی ).این خطوط آبی حتما باید پشتِ پارچه ی این تکه از مانتو با رولت و کاربن کشیده شوند .

مدل مانتو پشت پیلی دار جدید

الگوی آماده دامن پیلی دار زنانه

مانتو پشت پیلی دار جدید

   در مرحله ی بعد کاغذ الگو را از خطوط بنفش به سمت پشت جوری تا بزنید که نقاط زرد دقیقا روی هم بیفتند و دو خطِ نارنجی مماس با هم قرار بگیرند .بعد خط پایین دامن مانتو را با رولت بکشید . این ردِ رولت که در پایینِ قسمت آبی افتاده ,  میشود خطِ پایینِ اون ۳۲ سانتی که به وسط پشت اضافه کردید .حالا آن ۳۲ سانت را از خط نارنجی ( خط وسط پشت ) قیچی کرده و روی پارچه برش بزنید .

مدل مانتو پشت پیلی دار جدید

مانتو پشت پیلی دار

   قسمتِ بالای خط قرمز به صورت جداگانه روی دو لای بسته ی پارچه برش میشود.در مرحله ی دوخت ابتدا خطوط نارنجی را به خطوط وسط پشت بدوزید .پیلی دوقلو را مطابق با تایی که قبلا روی کاغذ الگو زده بودید روی پارچه هم از روی خطوط بنفش تا بزنید جوری که نقاط زرد دقیقا روی همدیگر بیفتند و سپس خطوط نارنجی را به همدیگر کوک زده و خوب اتو کنید .

مدل مانتو پشت پیلی دار جدید مدل مانتو پشت پیلی دار جدید

در نهایت کوکِ بین خطوط نارنجی را بشکافید .بالای پیلی دو قلو را در قسمت زاپاسِ دوخت یک دوخت بزنید تا تای پیلیِ شما ثابت شود بعد میتوانید تکه ی بالای مانتو را به تکه ی پایینی وصل کنید .خطوط زرد را با مترِ ایستاده بدست آورده و با این اندازه الگوی یقه فرنچی را طراحی کنید.

الگوی آماده دامن پیلی دار زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس