۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی مانتو جلو بسته

مانتو بدون دکمه جلو بسته

در مقاله ی آموزش الگوی مانتو جلو بسته بدون دکمه همراه ما باشید . برای این مدل مانتو احتیاج به  الگوی بالاتنه ساده داریم .باید از پارچه ی نرم و لَخت استفاده کنید. اگر میخواهید این مدل مانتو را با پارچه ی کشی بدوزید بهتر است از خط وسط جلو و وسط پشت و از خط وسط آستین به اندازه ی ۰٫۵ الی ۱ سانتی متر کم کنید ( خطوط سبز ) تا مانتو کاملا اندازه شود .

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   برای این مدل ابتدا قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید ( قد مانتو باید به اندازه ی قدِ پهلوی سمت راست یا بلندترین قسمتِ مانتو باشد )پهلوی پایین دامن الگوی جلو و پشت را به اندازه ی ۷ الی ۱۰ سانتی متر فون کنید( خطآبی ) .(اموزش دوخت مانتو بدون دکمه)


الگوی مانتو جلو بسته

الگوی مانتو ساده جلو بسته

دقت کنید که موقع فون کردنِ دامن الگو خط آبی و خط قرمز باید با هم برابر باشند به همین خاطر است که خط قرمز از پایین کمی کوتاهتر به نظر میرسد و هم راستای خط لبه ی پایین الگو نیست .یک الگوی کامل از جلو و یک الگوی کامل از پشت تهیه کنید برای اینکار ابتدا کاغذ الگو را از خط وسط جلو و وسط پشت به سمت پشتِ الگو تا بزنید بعد روی تمامِ خطوط الگو را با رولت بکشید . تای کاغذ را باز کنید و روی ردِ رولت را با مداد پررنگ کنید به این ترتیب قرینه ی الگوی جلو و پشت کشیده میشود .

الگوی مانتو جلو بسته الگوی مانتو جلو بسته

الگوی مانتو جلو بسته

الگوی مانتو جلو بسته: در الگوی جلو از روی خطوط زرد یه کپی تهیه کنید این کپی در واقع میشود الگوی لایه ی روییِ مانتو که باید روی یک لای پارچه برش بخورد .(دوخت مانتو مجلسی)در الگوی اصلیِ جلو الگو را از خطوط صورتی قیچی کنید . این الگو در واقع میشود الگوی لایه ی زیریِ مانتو که باید روی یک لای پارچه برش بخورد.

الگوی مانتو جلو بسته الگوی مانتو جلو بسته

خط لبه ی پایین الگوی پشت را مطابق با خط بنفش روی الگو بکشید ای الگو در یکلای پارچه برش میخورد . اندازه ی خطوط آبی را الگوی جلو و پشت باید با هم برابر باشند .الگوها را از خطوط اصلی قیچی کنید .الگوهای شما تکمیل شد . در مرحله ی دوخت ابتدا قطعه ی شماره ۱ را بگذارید روی قطعه ی شماره ۲ و این دو قطعه را از خطوط پهلو . سرشانه حلقه ی یقه و حلقه آستین به هم وصل کنید سپس قسمت پشت را به قسمت جلو وصل کرده و سجافِ یقه و آستین را بدوزیدالگوی مانتو جلو بسته الگوی مانتو جلو بسته

برای خرید محصول الگوی آماده مانتو جلو بسته بلند کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس