۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیلم پایه فولدر گان دوزی

فیلم پایه فولدر گان دوزی

پایه فولدر گان دوزی  هم برای چرخ های صنعتی و هم چرخ خانگی طراحی شده است و برای دوخت نوار اریب جهت درز داخل لباس،یقه ها، سجاف، دمپای پیراهن، مچ آستین و… استفاده می شود. پایه گان دوزی، درکنار پایه یک فضای خالی برای عبور نوار دارد و نوار از کنار پایه بیرون می آید و به حالت تا شده مستقیم روی پارچه قرار می گیرد ودوخته می شود.

پایه گان دوزی

شیوه استفاده از پایه فولدر گان دوزی بدین صورت است که هم از نوار اریب آماده استفاده کرد و هم از نوار اریب با پارچه دلخواه که البته حتما باید از اریب پارچه برش بخورد در عرض 2سانتیمتر و به طول مورد نیاز تا در درزها و خطوط منحنی بتواند فرم بگیرد.

آکادمی هنر پارس برای عزیزان و علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس را در نظر گرفته تا شما عزیزان با خیالی آسوده به علاقه و هدف خود دست پیدا کنید.
آکادمی هنر پارس برای سهولت شما هنرجویان عزیز از تجهیزات پیشرفته تری استفاده میکند تا شما عزیزان به راحتی و با خیالی آسوده به آموزش خود بپردازید

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برای آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید و برای اطلاع از هزینه های آموزش در کلاس های حضوری و مجازی خیاطی و طراحی لباس با شماره ی ذکر شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس