۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیلم دوخت یقه فانتزی

برای دوخت یقه فانتزی ابتدا تکه های بالاتنه را برش می دهیم، قسمت جلوی بالاتنه را که یقه هفت در نظر گرفته ایم به پشت پارچه می گذاریم بعد فضای خالی یقه هفت را با تکه ای دانتل پر می کنیم، به پشت کار سنجاق می کنیم و بعد با چرخ دوخته می شود.

دوخت یقه فانتزی

بعد قسمت پشت بالاتنه را روی قسمت جلو می گذاریم (دو روی پارچه روبروی هم) تور ساده را به نوارهای باریک 5 تا 6 سانتیمتری در می آوریم و 2 تا 3 برابر در یقه چین سوزی می دهیم طول دوخت چرخ را روی 5-4 می گذاریم (بخاطر اینکه تور راحت تر چین بخورد) دو ردیف با فاصله کم و یک پایه چرخ، چرخ می کنیم و نخ زیر (نخ ماسوره) را کشیده و دوخت را جمع می کنیم و تور را روی قسمت بالاتنه در جلوی کار دور دانتل می دوزیم و در نهایت بالاتنه جلو و پشت را به هم وصل می کنیم. یک بلوز با یقه فانتزی و شیک داریم.

آکادمی هنر پارس برای عزیزان و علاقه مندان به هنر خیاطی و طراحی لباس که به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس را در نظر گرفته تا شما عزیزان با خیالی آسوده به علاقه و هدف خود دست پیدا کنید.
آکادمی هنر پارس برای سهولت شما هنرجویان عزیز از تجهیزات پیشرفته تری استفاده میکند تا شما عزیزان به راحتی و با خیالی آسوده به آموزش خود بپردازید

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

برای آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید و برای اطلاع از هزینه های آموزش در کلاس های حضوری و مجازی خیاطی و طراحی لباس با شماره ی ذکر شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس