۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیلم آموزش جیب آکاردئونی یا بادبزنی

فیلم آموزش جیب آکاردئونی یا بادبزنی

با آموزش جیب آکاردئونی مناسب برای کاپشن و بارانی که بسیار هم جادار هستش در خدمت شما عزیزان هستیم. در ادامه ایم فیلم آموزشی را میبینیم که توسط آکادمی پارس صداگذاری شده است.

فیلم آموزش جیب آکاردئونی یا بادبزنی

لوازم لازم : پارچه ، کاغذ الگو ، خط کش ، مداد ، ماژیک ، صابون خیاطی ، نخ دوخت و دوز در دو رنگ ، قیچی پارچه ، قیچی کاغذ ، سوزن ته گرد روی کاغذ یک مستطیل رسم می کنیم ( با ابعاد دلخواه برای جیب ) دو طرف کار و قسمت پایین دو تا اوازمان 2 تا 5/3 سانتیمتری می دهیم که این عدد ثابت می باشد ( می تواند 5/2 سانتیمتر هم باشد ) و دو تا مستطیل بزرگتر می کشیم.

فیلم آموزش جیب آکاردئونی

تقاطع اولیه را در نظر می گیریم و یک خط عمود از طرفین به آن وصل می کنیم و به خط عمودی که رسم کرده ایم یک خط عمود دیگر نیز وصل می کنیم ، باید کنج های پایینی مستطیل ها یا 3 نقطه را به کمک یک خط اریب از دو طرف به هم وصل کنیم ، در واقع 3 مرتبه این خطوط را رسم و دقت می کنیم که خطوط کاملا عمود باشند . در مرحله بعد الگو را روی پارچه گذاشته و این خطوط را به آن انتقال می دهیم و با نخ کوک درشت مشخص می کنیم.

برای زاپاس گذاری در این جیب ، در قسمت پایین و کنج ها 1 سانتیمتر و برای بالای جیب 2 سانتیمتر در نظر می گیریم . پهلو ها ، قسمت پایین و بالا را سردوز می زنیم و در مرحله بعد زاپاس مربوط به دهانه جیب را به سمت پشت کار که 2 سانتیمتر هست را تا زده ، اتو و کوک می زنیم . زاپاس قسمت پایین کار را که 1 سانتیمتر در نظر گرفته شده هم به سمت پشت کار تا ، اتو و کوک می زنیم . زوایایی که در گوشه کار ایجاد می شود را با قیچی می بریم.

بعد از اینکه پهلوها و قسمت پایین کار را با کوک دوختیم ، کار را از پشت و رو کامل اتو می کنیم ( خط نزدیک پهلوی جیب) خط در قسمت پهلو ها و پایین را به روی کار برمی گردانیم و اتو می زنیم و بعد خط دوم را به پشت کار بر می گردانیم و اتو می کنیم و خط دوم را به پشت کار برگردانده و اتو می زنیم ، این کار در هر 3 وجه انجام می شود تا حالت آکاردئون یا بادبزنی پیدا کند.

گوشه های کار را با زاویه 45 درجه روی هم قرار می دهیم و دوخت کنج ها را انجام می دهیم (دوخت کنج ها به شکل زاویه ای انجام می شود) زاپاس یک سانتیمتری را سبک می کنیم ، وسطش را چرت می زنیم تا راحت تر به پشت برگردانده شود و اصطلاحا بخوابد. می توانیم زاویه های مثلثی شکل را که از کار بیرون زده با قیچی می بریم و بعد لبه دور تا دور کار و قسمت بالایی را دوخت نیش می زنیم. محل جیب را روی لباس مشخص کرده و با کوک فیکس می کنیم و در نهایت با چرخ دوخت نیش می زنیم. نخ های اضافه را با قیچی از سطح کار حذف می کنیم و 3 سانتیمتر بالایی و طرفین جیب را مجددا دوخت می زنیم تا محکم تر شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس