۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

عکاسی مدلینگ

عکاسی مدلینگ

با مقاله عکاسی مدلینگ همراه ما باشید. عکس‌ ها یکی از مؤثرترین راه‌های ارتباطی در جهان مد هستند.در عکاسی مد علاوه بر محصول اصلی زیبایی هم مهم است پس هماهنگی میک آپ مدل هم در عکاسی نقش مهمی دارد. عکاس مدلینگ می تواند به دو صورت عمل کند: عکاسی مُد با مدل یا  بدون مدل. در عکاسی بدون مدل از کالا و محصول مورد نظر به تنهایی و یا با چیدمانی در محیط بی جان عکاسی می شود. اما در عکاسی مُد(آموزش طراحی مد و لباس ) با حضور یک مدل که اصطلاحا “عکاسی مدلینگ”  نامیده می شود، محصول مورد نظر تحت استفاده ی مدل قرار گرفته و عکاسی می شود .. رسالت عکاسان مد روز ایجاد نگاهی خاص به محصولات است؛ فارغ از اینکه عکس‌ها در محیطی طبیعی یا در استدیو گرفته شوند. معمولا این عکس‌ها، راه خود را به مجلات پیشرو (مجله طراحی لباس )در حوزه مد باز می‌کنند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                          آموزشگاه خیاطی کرج

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

عکاسی مدلینگ

   در عکاسی مد دو هنر عکاسی و طراحی مد با هم ادغام شده تا سبک و استایل زندگی (استایل با شال گردن ) و همچنین شناساندن و ترغیب مردم به کالایی خاص را به عهده دارند.

عکاسی مدلینگ

   اگر می خواهید عکاسی لوکیشن داشته باشد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بیشترین ارتباط را با کانسپت مجموعه ای که قرار است عکاسی کنید داشته باشد.

عکاسی مدلینگعکاسی مدلینگ

   اگر  در استودیو عکاسی می کنید به راحتی می توانید تمامی عوامل را کنترل کنید مانند نور ، سابه و بک گراند .می توانید از حالات خاص بدن استفاده کنید مانند ژست های زاویه دار و شکسته.گرفتن ژست از سوی مدل ارتباط مستقیمی با نحوه ارتباط برقرار کردن شما و اخلاق و رفتارتان دارد. هر چقدر مدل خودش را راحت‌تر احساس کند، ژست‌ها طبیعی‌تر به نظر خواهند آمد.

عکاسی مدلینگ عکاسی مدلینگ

عکاسی در فضای باز

   کاملا از روبه‌رو و یا کاملا از پهلو عکس انداختن باعث تغییر ابعاد و اندازه‌ بدن مدل می‌شود. به کشیدگی چانه و اندازه بینی توجه کنید. در صورتی که مدل شما چانه کشیده‌ای دارد، عکس از پهلو باعث بزرگ جلوه دادن این ویژگی صورت می‌شود. همچنین در مدل‌هایی که عرض زیادی دارند زاویه روبه‌روی کامل یا پهلوی کامل، باعث بد جلوه داده شدن مدل می‌شود.

عکاسی مدلینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس