۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس با نرم افزار ایلوستریتور

طراحی لباس با نرم افزار ایلاستریتور

طراحی لباس با نرم افزار ایلاستریتور امروزه یکی از شاخه های اصلی تکنیک طراحی لباس به شمار می رود. طراحی لباس خود آغازی در تولید و دوخت لباس به شمار می رفت. با ورود تکنولوژی های کامپیوتری و نرم افزاری، طراحان لباس همه به این سمت و سو علاقه مند شدند. در طراحی لباس نرم افزار های گرافیگی و حرفه ای ساخته شدند. نرم افزار هایی که به طراحان چه در اجرا و نمایش طرح و چه در الگوسازی و چیدمان برای برس های تولیدات انبوه کمک میکنند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید
شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

نرم افزار ایلاستریتور ( Illustrator ) یکی از نرم افزار های گرافیکی برداری و پیکسلی شرکت Adobe می باشد که مورد توجه طراحان لباس قرار گرفته است. این نرم افزار به دلیل قابلیت هایی که نام برده می شود محیط گرافیکی خوبی برای طراحان فراهم نموده است.

معدودی از قابلیت های نرم افزار ایلوستریتور در طراحی لباس :

محیطی گرافیکی با ابزارهای قدرتمند و جامع جهت ترسیم سریع و آسان طرح های اولیه
قدرتمند در ارائه پالت رنگ جامع و پیشرفته با تون های خاص و ایجاد رنگ های دلخواه
تصحیح طرح با ابزار های قدرتمند و سریع
قابلیت های گروه بندی طرح و ویرایش و تعییرات سریع در آن
ایجاد خطوط در ظریف ترین حالت
براش های جامع و کامل برای سایه زدن های رنگی لباس و طرح
و…….
طراحی لباس با نرم افزار ایلوستریتور

طراحی لباس با نرم افزار ایلوستریتور

در این دوره آموزشی نرم افزار ایلاستریتور به صورت جامع معرفی می گردد. معرفی نرم افزار شامل : معرفی فضای نرم افزار، ابزار ها، فرمان ها و نحوه خروجی گرفتن می باشد. در مباحث اولیه سعی می شود هنرحو مهارت استفاده از ابزار ها را یاد گرفته و توانایی ترسیم طرحهای ساده را داشته باشد. در مراحل بعدی نحوه ترسیم مانکن و آناتومی بر اساس استاندارهایی ترسیم آناتومی آموزش داده می شود. استفاده از ابزارهای مناسب برای این ترسیم اهمیت دارد.

در نرم افزار ایلاستریتور می توان روبان ها و فرم های تزیینی را ترسیم و در منوی نرم افزار برای موارد استفاده ذخیره کرد. هنرجویان با ساخت انواع این فرم ها آشنا شده و از آنان در طراحی های خود استفاده می کنند. هر کاربری می تواند بنا بر خلاقیت و تمرین خود روش های زیاد و سریعی را برای طراحی با این نرم افزار پیدا کند. یادگیری استفاده سریع و آسان نیازمند تمرین و تجربه می باشد. در طراحی هایی که با نرم افزار ایجاد و ترسیم شده اند استفاده درست از رنگ آمیزی آنها توسط اساتید به هنر جویان آموزش داده می شود. قابلیت های گسترده این نرم افزار در ارائه رنگ ورنگ آمیزی شاید جالب ترین مبحث مطرح شده در این دوره آموزشی باشد.

نرم افزار ایلوستریتور
در نرم افزار ایلوستریتور می توان به طراحی پارجه های لباس ترسیم شده پرداخت. توانایی و قابلیت سریع و آسان این محیط طراحان را علاقه من به طراحی پارچه های خود می کند. در این نرم افزار حتی می شود الگوی لباس را به صورت کلی و شماتیک ترسیم کرد .

دوره های جامع طراحی لباس با نرم افزار ایلوستریتور در آکادمی هنر پارس با جدید ترین ورژن نرم افزار و آموزش های حرفه ای و سطح بالا زیر نظر اساتید طراحی با نرم افزار برگزار می گردد.
طراحی لباس با نرم افزار ایلوستریتور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس