۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

ست بنفش لباس

ست بنفش لباس

در مقاله ی ست بنفش لباس به آموزش نحوه ی ست کردن این رنگ می پردازیم. رنگ بنفش با رنگ های مشکی ،سفید ،زرد ،آبی ،بنفش و قرمز همخوانی دارد و ترکیب های جالبی را می توان با آن ها به وجود آورد .اگر قصد دارید یک لباس بنفش را با یک لباس زرد ست کنید حتما دقت کنید که هردو رنگ اختلاف تناژ کمی با هم داشته باشند در غیر اینصورت رنگ قوی تر پوشاننده جلوه رنگ دیگر خواهد شد .(رنگ بنفش )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

ست بنفش لباس

ست بنفش لباس

   هر چی رنگ بنفش به آبی متمایل بشود آن رنگ، رنگ آرام تری به وجود می آید و هر چه بیشتر به سمت قرمز برود، جنب و جوش و انرژی رنگ قرمز را به خودش می گیرد و رنگ فعال تری را می سازد.(آرایش مخصوص لباس بنفش )  وقتی صاحب یک پیراهن بنفش براق هستید ، ممکن است رنگ تند و درخشش زیبای آن شما را از یک نکته خیلی مهم منحرف کند و آن این است که شما به کفشی احتیاج دارید که با این لباس زیبا همخوانی داشته باشد. شما می توانید رنگ بنفش را هم با رنگ های خنثی و هم با برخی رنگ های شاد و تند به راحتی ست کنید.

ست بنفش لباس

ست لباس بنفش رنگ

   از آنجایی که در رنگ نارنجی هم از رنگ زرد استفاده شده است(ست نارنجی لباس )، شما می توانید از رنگ نارنجی هم برای ترکیب با رنگ بنفش هم استفاده کنید و این ترکیب می تواند جایگزین خوبی به جای رنگ زرد باشد. تیره و روشنی این رنگ ها بستگی به سلیقه خودتان و جایی که قرار است لباس را بپوشید دارد. هر چه رنگ ها شفاف تر باشند آن ترکیب از انرژی زیادی برخوردار است و شاد تر می باشد.ست بنفش لباس ست بنفش لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس