خدمات طراحی پارچه

خدمات طراحی پارچه

آکادمی بین المللی هنر پارس با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع پوشاک ، بصورت صنعتی و با استفاده از بهترین اساتید در زمینه های مختلف الگوسازی و برشکاری ، می تواند با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان با در نظر گرفتن عرف جامعه بهترین ها را به تولید کنندگان پوشاک عرضه نماید.
در آکادمی بین المللی هنر پارس الگو سازی با جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا انجام می گردد. همچنین پس از الگو سازی و سایزپک چیدمان الگو بر روی کاغذ پلات چسب دار انجام می شود تا بیشترین راندمان را از پارچه داشته باشیم و ریزش پارچه را به طور قابل توجهی کم شود. صرفه جویی در هزینه ها پارچه و وقت از جمله حسن های این موضوع می باشد.
یکی از چشمگیرترین عوامل یک لباس شیک به زبان عامیانه نشستن لباس بر تن می باشد که نتیجه حسن انتخاب مشتری می باشد.
جهت اطلاع از شرایط و هزینه های الگوسازی و سایزپک می توانید با آکادمی بین المللی هنر پارس تماس حاصل نمایید.

آموزش طراحی و چاپ پارچه, مقالات

خدمات طراحی پارچه

خدمات طراحی پارچه

در این مقاله در مورد خدمات طراحی پارچه در آکادمی هنر پارس توضیح میدیدم. آکادمی بین المللی هنر پارس با سال ها تجربه در زمینه تولید و آموزش در بخش پوشاک، نساجی و تریکو و با استفاده از بهترین اساتید و طراحان می تواند کمک بزرگی به جامعه تولید کنندگان، پارچه فروشان (نساجی و تریکو) نماید.
تولید ، تکمیل و فروش پارچه اساس پوشاک یک جامعه می باشد زیرا اولین و مهمترین بخش یک لباس پارچه می باشد.
نقش و نگار، چاپ و بافت روی یک پارچه زیبایی خاصی به آن می بخشد و یک پارچه از نظر جلوه و قیمت … از پارچه های دیگر متمایز می نماید.
تولید کنندگان و فروشندگان پارچه جهت بقا در عرصه فروش باید جدیدترین و متمایزترین پارچه ها را ارائه نمایند.
آکادمی بین المللی هنر پارس به جهت داشتن بهترین و مجرب ترین اساتید و طراحان در رشته طراحی پارچه(خدمات گلدوزی) می تواند از گزینه های برتر مشاوره برای تولید کنندگان و پارچه فروشان به شمار آید.
جهت مشاوره و راهنمایی می توانید با آکادمی بین المللی هنر پارس تماس حاصل نمایید.

شما عزیزان میتوانید برای مشاوره رایگان و سوالات خود با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

02166565940

02166565950

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هر دلیلی نمیتوانند در کلاس های حضوری خیاطی و طراحی لباس شرکت کنند، چاره ای اندیشیده و آن هم کلاس های مجازی خیاطی و طراحی لباس هست تا شما عزیزان و علاقه مندان به این هنر جذاب و دوست داشتنی بتوانید به هدف و حرفه ی خود دست پیدا کنید

آکادمی هنر پارس برای بالا بردن کارایی و راحتی شما عزیزان از بهترین و به روزترین تجهیزات آموزشی استفاده میکند، همچنین از بهترین اساتید برای آموزشی حرفه ای استفاده کرده است تا شما بتوانید با خیالی آسوده به حرفه ی خود برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *