۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

خانم زرگر مدرس خیاطی برنامه به خانه برمیگردیم در آکادمی هنر پارس

خانم زرگر مدرس خیاطی برنامه به خانه برمیگردیم در آکادمی هنر پارس

خانم زرگر مدرس خیاطی برنامه به خانه برمیگردیم در آکادمی هنر پارس در زمینه الگوسازی و طراحی لباس مهارت فراوان دارند و حدود 30 سال است که در این رشته فعالیت مستمر و موفق داشته اند

حظور خانم زرگر مدرس خیاطی در آکادمی هنر پارس

خانم زرگر خیاط و مدرس خیاطی در آکادمی هنر پارس حضور پیدا کردند و حدود 3 سال است که کارشناس برنامه به خانه برمیگردیم هستند و هدفشان را از این نوع فعالیت ترویج و بالا بردن سطح علم و فرهنگ و هنر می دانند.

خانم زرگر در آموزشکاه خیاطی و طراحی لباس هنر پارس

خانم زرگر در آموزشگاه خیاطی هنر پارس، جهاد دانشگاهی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای همچنین آموزش به صورت آزاد همکاری داشته اند، به نظر ایشان طراحی دوخت فقط یک هنر نیست بلکه یک علم و یک گوشه از صنعت است و هنرآموزان و دوستاران خیاطی اگر به خیاطی علاقه داشته باشند و تمرین مداوم داشته باشند حتما پیشرفت می کنند و باید خاطرمان باشد که همیشه مشتاق آموزش باشیم.

نظر خانم زرگر در مورد آموزش خیاطی و طراحی لباس

خانم زرگر در آموزشگاه طراحی لباس هنر پارس درباره دو رشته طراحی لباس و طراحی دوخت این نظر را دارند که این دو رشته در کنار هم و در تلفیق با یکدیگر نتیجه خواهند داشت و در واقع یک طراح دوخت می تواند ایده های خلاقانه یک طراح لباس را به مرحله اجرا و نمایش سه بعدی دربیاورد.

خانم زرگر مهمان آکادمی هنر پارس

خانم زرگر مهمان آموزشگاه خیاطی و طراحی لباس هنر پارس در حال حاضر با آکادمی پارس همکاری می کنند و آکادمی پارس هم از اینکه ایشان در کنار ما و مدرسان ما هستند احساس خیلی خوبی دارد.

برای مطالعه استخدام مدرس طراحی لباس با بیمه در آکادمی هنر پارس کلیک کنید.
برای آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس به سایت آکادمی هنر پارس مراجعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس