۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

بنیاد ملی مد و لباس

بنیاد ملی مد و لباس

مطلبی براتون در مورد بنیاد ملی مد و لباس آماده کرده ایم که پرسش خیلی از افراد بوده است. خیلی ها نمیدانستند که برای اخذ مجوزات موسسات مد و لباس و همچنین فعالیت های مرتبط ار چه طریقی میباشد و همچنین آدرس و شماره تماس های این بنیاد هم برایتان در این مطلب نوشته ایم. (زمان مطالعه 3 دقیقه)

بنیاد ملی مد و لباس چیست؟

بنیاد ملی پوشاک و مد سازمانی میباشد که امور ساماندهی تمامی بخش های پوشاک را بر دوش میکشد و تقریبا تمامی فعالیت های مد و لباس کشور از فیلتر این سازمان عبور میکند و همینطور افرادی که میخواهند اقدام به اخذ مجوز های مربوط به مد و لباس نمایند میبایست از طریق بنیاد ملی پوشاک استان خود اقدام نمایند. البته این بنیاد وابسته به وزارت ارشاد و موسسات تک منظوره نیز هست که تخصص افراد را در بخش مد ولباس تایید میکنند.

بنیاد ملی پوشاک چه اموری انجام  و چه مجوزاتی اعطا میکند؟

بنیاد ملی مسئول اموری چون، برگزاری چشنواره های مد و لباس استانی و کشوری، برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب در بخش پوشاک، برگزاری سمینارهای مربوط به مد و لباس، برگزاری مسابقات طراحی لباس و… میباشد. همچنین در بخش اعطای مجوز و پروانه کسب تمامی افرادی که میخواهند خانه مد (مزون)، موسسات تک منظوره هنری مد و لباس (مانند آکادمی پارس) با اهدافی مانند برگزاری کارگاه های آموزش جنبی، طراحی پارچه و لباس و…دارند، میبایست از طریق بنیاد ملی اقدام به اخذ مجوز نمایند.

آدرس بنیاد ملی لباس

ساختمان اصلی در آدرس : خیابان انقلاب- خیابان حافظ- پایین تر از چهار راه کالج، انتهای بن بست هلال احمر واقع شده است.

شماره های بنیاد ملی لباس و پوشاک:

02166722312 و 02166723811و 02166742117 میباشند که البته در این بخش تجربه شخصی خودمان از تماس های تلفنی، اصلا خوشایند نبوده و این سازمان در پاسخ گویی به تماس های ارباب رجویان ضعیف میباشد و پیشنهاد میکنیم برای انجام امور و پرسش های خود، حضورا اقدام نمایید.

سایت بنیاد ملی مد و لباس

آدرس وب سایت بنیاد ملی لباس و پوشاک هم برایتان در این پست قرار داده ایم که پیشنهاد میشود اگر حوزه فعالیتتان مد و لباس میباشد، حداقل هفته ای یکبار به سایت بنیاد سر بزنید و از فعالیت ها و ایونت های مد و لباس کشور با خبر شوید. بنیاد مد و لباس روی وب سایت خود خیلی عالی کار میکند و مطالب ارزشمندی نشر میدهد.

WWW.IRANMODE.COM 

آکادمی هنر پارس سعی بر این دارد تا بهترین خدمات آموزشی را در اختیار شما عزیزان و علاقه مندان به هنر جذاب خیاطی و طراحی لباس قرار دهد و همچنین از بهترین و به روزترین تجهیزات برای آموزش راحت تر و حرفه ای تر شما عزیزان استفاده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس