۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

برند دیور

برند دیور

در این مقاله می خواهیم به معرفی برند دیور بپردازیم.همانطور که می دانید این برند یکی از برند های دارای تاریخچه ای غنی و طرح های بدون تاریخ انقضاست. این برند معروف هرگز پیشرفت خود را متوقف نساخته و توانسته با طرح های خلاقانه و جذاب و ارائه مجموعه هایی بی نظیر طرفداران بیشماری پیدا کند.(معرفی برندهای مطرح جهان )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

شهرت کریستین دیور به عنوان یکی از مهمترین طراحان لباس زنانه در قرن بیستم زمانی آغاز شد که او اولین مجموعه خود را در سال ۱۹۴۷ ارائه کرد. او دراین مجموعه ” نگاه جدید New Look را معرفی کرد.از سال ۱۹۴۷ تا سال ۱۹۵۰ پیر کاردین مدیریت شرکت کریستین دیور را بر عهده داشت. توسعه به خارج از فرانسه، از سال ۱۹۴۹ با افتتاح بوتیک عطر کریستین دیور در نیویورک آغاز شد. دیور ۷۵٪ درصد از صادرات مد از فرانسه را(برند دولچه و گابانا )، به همراه ۵٪ درصد از درآمد صادراتی این کشور را در دست داشت.
برند دیور

برند دیور

    در سال ۱۹۵۰ یکی از مدیران، تحت لیسانس قراردادن کالاهای لوکس را، با حک کردن نام تجاری کریستین دیور روی آنها، به صورت قابل مشاهده طراحی نمود. این طرح اولین بار روی کراوات‌ها اجرا شد و به سرعت روی جوراب، کلاه، دستکش، کیف دستی، جواهرات و دستمال سر، انجام گرفت و از اینجا بود، که تحت لیسانس قراردادن محصولات پوشاک، مورد توجه قرار گرفت و سپس توسط سایر خیاطان نیز، از این روش، پیروی شد.
برند دیوربرند دیور

تاریخچه برند دیور

   اگرچه دیور به طور گسترده‌تری برای بانوان محصول تولید می‌کند، اما بخش  Dior Homme برای مردان و همچنین بخشbaby Dior در قسمت پوشاک کودکان (طراحی لباس کودک ) فعالیت می‌کنند.(آموزش طراحی و مد لباس )مدیرعامل کنونی برند دیور، «برنار آرنو » است که یکی از ثروتمندترین افراد دنیاست و شرکت LVMH که بزرگترین شرکت ارائه‌کننده‌ی کالاهای لوکس در جهان است را در اختیار دارد.برند دیور برند دیور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس