۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک

اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک

با اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک همراه ما باشید برای تهیه ی کتاب آموزش خیاطی به این روش می توانید به سایت پارس دوک مراجعه نمایید. در ادامه با آموزش رسم الگوی پیراهن دخترانه همراه ما باشید. برای دوخت این مدل لباس باید از الگوی بالاتنه ساده ی بدون پنس و ساسون استفاده کنید .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   ابتدا به خط وسط جلو ۸ الی ۱۰ سانت اضافه کنید ( خط قرمز ) .طرح جلوی لباس رو طبق مدل روی الگو بکشید ( خطوط زرد ) .(رسم الگوی بالاتنه به روش متریک )از روی این الگو یک کپی تهیه کنید .این کپی میشود الگوی آستریِ جلوی لباس .

اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک

اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک

   خطوط آبی را مطابق خطوط برِ جلوی لباس روی الگو بکشید .(اموزش گام به گام خیاطی متریک )خطوط آبی را از ابتدا تا نقاط صورتی قیچی کنید .دقت کنید که الگو در نقاط صورتی نباید قیچی شود و دقیقا به اندازه ی یک نقطه باید وصل بماند .بین خطوط آبی را حدود ۱ الی ۲ سانت باز کنید ( اوزمان بدهید ) .الگو را به همین صورت ( اوزمان داده شده ) روی پارچه قرار داده و برش بزنید .

اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک

آموزش گام به گام خیاطی به روش متریک

   بعد از برش حتما دو طرفِ خطوط آبیِ قیچی شده را پشتِ هر دو طرفِ جلو با کاربن و رولت بکشید .خطوط آبی را از ابتدا تا قسمتهایی که خط صورتی کشیده شده بدوزید .چون انتهای خطوط آبی زیاد اوزمان نخوردند پس نیازی به دوختن آن ها نیست در واقع این قسمتها باید با اتو صاف شوند .در این مدل سمت چپ و راست روی پارچه های متفاوت و به رنگ سفید و مشکی برش خوردند .لباس شما آماده  است . در انتها آستری به لباس وصل میوده و سمت چپ و راست با دکمه های قابلمه ای به هم وصل میشوند.

اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک اموزش گام به گام خیاطی به روش متریک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس