۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه

اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه

در اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه یک پیراهن زیبای دخترانه را آموزش می دهیم . برای الگوسازیِ این مدل پیراهن ابتدا پنس سرشانه را به پهلو منتقل کنید تا بتوانید یقه را به خوبی روی الگو طراحی کنید .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .الگو را از خط کمر قیچی کنید .(دوخت لباس مجلسی ساده)قسمت دامن را از پهلو به اندازه ی ۱۰ الی ۱۲ سانتی متر فون کرده و به خط کمر به صفر برسانید ( خطوط آبی ) .دقت کنید که در این مرحله طولِ خط آبی باید برابر با طولِ خط پهلوی دامن باشد.

اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه

اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه

   برای الگوسازیِ این مدل ابتدا پنس سرشانه را(انتقال پنس سرشانه) به پهلو منتقل کنید تا بتوانید یقه را به خوبی روی الگو طراحی کنید .قد الگو را به اندازه ی دلخواه بلند کنید .الگو را از خط کمر قیچی کنید .قسمت دامن را از پهلو به اندازه ی ۱۰ الی ۱۲ سانتی متر فون کرده و به خط کمر به صفر برسانید ( خطوط آبی ) .دقت کنید که در این مرحله طولِ خط آبی باید برابر با طولِ خط پهلوی دامن باشد.(الگوی لباس مجلسی گیپور)

اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه

آموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه

   در الگوی بالاتنه از انتهای خط سرشانه ی جلو و پشت به اندازه ی ۴ الی ۵ سانتی متر داخل شده و علامت بزنید .از ابتدای خط وسط جلو و وسط پشت به اندازه ی ۱ الی ۲ سانتی متر پایین اومده و علامت بزنید .این علامتها را به صورت هلال به هم وصل کنید تا  اینکه یقه ی جلو و پشت شکل بگیرد ( خطوط آبی ) .طرح مثلثیِ جلوی لباس را هم طبق مدل روی الگو بکشید ( خط زرد ) .چون این مدل یقه از سرشانه خیلی باز شده باید یه پنس لقیِ نیم سانتی روی طرح یقه کشیده شده و به انتهای خط سرشانه به صفر برسد ( خطوط صورتی ) .

دانلود آموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه

   الگو را از خطوط آبی . زرد و صورتی قیچی کنید .حالا از این الگو یک کپی تهیه کنید . روی الگوی کپی شده پنس پهلو را به ساسونِ زیر سینه منتقل کنید . این الگو میشود الگوی آستریِ بالاتنه . در الگوی اصلی پنس پهلو و ساسونها را به برش عصایی در جلو و پشت منتقل کنید ( خطوط بنفش ) .

اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه اموزش دوخت لباس مجلسی کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس