۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

با مقاله ی بستن پنس سرشانه خانم عمرانی همراه ما باشید. در این مقاله به آموزش رسم پیراهن مجلسی می پردازیم . برای تهیه ی الگوهای رایگان لباس مجلسی می توانید به سایت پارس دوک مراجعه نمایید. از نیش گردن ۱ سانت عقب رفته۱ بنامید از گردن ۱ سانت پایین امده ۲ را به ۱ هلال کنید.

بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید
برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

   خط کمر را برش دهید ۳ تا ۴.از کارور ۴ سانت بالا رفته و ۵ را به ۶ روی خط کارور خط مستقیم بکشید.ازنقطه ۱ حدود ۴ تا ۵ س.م پایین اومده و خط اریب حدود ۶ سانت به ۹ رسم کنید.از ۲ حدود۱۸ تا ۲۰سانت پایین برید ۹ را به ۸ هلال کنید.الگوی اولیه را بکشید و پنس های سرشانه یقه حلقه کنفرماسیون را ببندید

بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

آموزش پنس سرشانه خانم عمرانی

   خط ۳ تا ۱۰ را تا حدود ۱۰ سانت زیر زانو امتداد دهید نقطه ۱۳ .از ۱۱ به اندازه قد زانو از باسن پایین رفته و ۱۲ را به ۱۳ وصل کنید.ازانتهای پنس جلو نقطه ۱۴ تا پایین لباس برش داده و اوزمان دهید.وسط ۱۴ تا ۱۰ را ۱۶ بنامید و تا پایین لباس امتداد داده برش بدهید و اوزمان .از نقطه ۴ حدود ۶ تا۸سانت جلو رفته برای پیلی دوقلو وسط جلو از ۱۲ نیز ۶ تا ۸ سانت جلو رفته خط ۱۹ و ۱۸ را رسم کنید.

بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

پنس سرشانه به روش خانم عمرانی

   در قسمت پشت الگو از نیش یقه ۱سانت باز کنید و هلال گردن را بکشید.از ۲۸ حدود ۸ سانت پایین رفته و ۲۹ را به ۲۸ هلال کنید.از ۲۱ تا ۲۲ خط برش کمر پشت را علامت بزنید.از حلقه به اندازه نصف پنس کنفورماسیون پایین بیاید از نقطه ۲۳ هلال جدید حلقه را بکشید  .خط ۲۱ تا ۲۴ را به اندازه (خط۳ تا ۱۳ در جلو)امتداد دهید و ۲۵ بنامید.۲۵ را تا قد پشت لباس نقطه ۲۶ هلال کنیدوسط ۲۴ تا پنس پشت را پیدا کنید ک ۲۶ را تا پایین لباس نقطه ۲۷ برش بدهید.این قسمت اوزمان میخورد.

بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

اموزش پنس سرشانه توسط خانم عمرانی

   پنس قسمت های جلو را ببندید و مثل شکل برش ها را انجام بدهید.قسمت یقه را یک بار کپی کنید.از (نقطه ۷ تا ۲ ) را به ۵ قسمت تقسیم کنید و اوزمان های ۳ سانت بدهید.از ۲ و ۸ حدود ۴ سانت برای پیلی دوقلو جلو یقه جلو بروید.

بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

یقه و دامن لباس که اوزمان داده شدند. اوزمان های یقه در بالا ۳ سانت و در پایین ۵ سانت.برای دامن هر برش ۱۸ تا ۲۰ سانت اوزمان دهید.بستن پنس سرشانه خانم عمرانی بستن پنس سرشانه خانم عمرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس