۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اموزش الگوی جلیقه زنانه

اموزش الگوی جلیقه زنانه

با اموزش الگوی جلیقه زنانه همراه آموزش های خیاطی آکادمی پارس باشید .این جلیقه زنانه الگو و دوخت ساده ای دارد و شما با دوخت آن می توانید در مهمانی های رسمی و یا دوستانه از آن استفاده کنید و تیپی متفاوت داشته باشید.

اموزش الگوی جلیقه زنانه

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

   ابتدا الگوی اولیه (الگوی خیاطی) را با آزادی دلخواه رسم کنید و لقی گیری حلقه آستین و یقه (آموزش دوخت آستین به لباس) را هم انجام بدهید.

 

   در قسمت یقه (آموزش یقه ایستاده جدا) پشت و جلو به اندازه ۱_۱/۵ سانتی متر درحلقه پشت و جلو، ۲ سانتی متر روی خط سرشانه علامت زده و ۲ سانتی متر هم حلقه پشت و جلو را علامت زده و گشاد می کنیم.

اموزش الگوی جلیقه زنانه

اموزش الگوی جلیقه زنانه

   در جلیقه چون اغلب با لباس پوشیده می شود حلقه باید آزادتر باشد.گشادی ها را  روی الگو انجام می دهیم و گودی کمر را هم در نظر می گیریم . بازی یقه (دوخت یقه های مختلف) دلخواه می یاشد می توانید ۵ تا ۷ یا بیشتر در نظر بگیرید.

اموزش الگوی جلیقه زنانه

   اندازه روی هم گرد یا دکمه خور (آموزش جادکمه زدن) برای جلیقه معمولا از ۲ سانتی متر بیشتر می باشد.از۳ تا ۵ سانتی متر می توانید در نظر بگیرید برای این مدل حدود ۳ الی ۴ سانتی متر می باشد.و اینکه تمام اندازه ها تقریبی می باشد و می توانید کم و زیاد کنید.از خط کمر برای الگو پشت و جلو به اندازه ۱۲ سانتی متر پایین می آییم.

اموزش الگوی جلیقه زنانه

آموزش الگو ودوخت

برای طراحی جلوی جلیقه:

به اندازه ۲ سانتی متر روی خطی که ۱۲ سانتی متر پایین آمده بودیم علامت زده در الگوی جلو و پشت.از خط ۱۲ سانتی متری به اندازه ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر دیگر فقط در الگوی جلو پایین آمده.به اندازه ۷ الی ۸ سانتی متر از خط وسط جلو داخل شده.از باسن کوچک به ۷ سانتی متر و بعد به دو سانتی متر پهلو وصل می کنیم.مقدار پارچه مورد نیاز برای این مدل یک قد برای جلیقه و یک قد هم برای برش پشت نیاز می باشد.(دوخت جلیقه پسرانه)اموزش الگوی جلیقه زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس