۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو کاپشن دخترانه

الگو کاپشن دخترانه

در این مقاله می خواهیم الگو کاپشن دخترانه را به شما علاقه مندان به خیاطی آموزش دهیم.برای رسم این الگو در هر متدی که با آن خیاطی می کنید الگوی بالاتنه (آموزش رسم الگوی بالاتنه) را رسم کنید.سپس در قسمت جلوی الگو پنس سرشانه (انتقال پنس سرشانه) را ببندید.پنس نیم سانتی برای لقی یقه را ببندید.از خط وسط جلو به اندازه ۵ سانتی متد برای جای دگمه بیرون بیایید و قد کاپشن را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.

الگو کاپشن دخترانه

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگو کاپشن دخترانه

الگو کاپشن دخترانه

   در این کاپشن هم با زیپ بسته می شود و هم موقع باز بودن یقه انگلیسی است. یقه انگلیسی(آموزش دوخت یقه انگلیسی) دو تکه را طراحی کنید، انتهای خط شکست ۵ سانتی متر بالاتر از خط کمر علامت بزنید.یقه را طوری طراحی کنید که  وقتی یقه به سمت دیگر خط هفت رولت می شود تکه پایینی یقه در راستای خط جادگمه باشد. 

الگو کاپشن دخترانه

در الگوی پالتو و کاپشن از قسمت حلقه ۲سانتی متر پایین می آییم، اینکار برای آزادی حلقه لباس انجام می شود تا حرکت دست ها راحت تر باشد و هنگام پوشیدن بافت زیر پالتو یا کاپشن احساس تنگ بودن حلقه نداشته باشیم.

الگو کاپشن دخترانه

   برش مورد نظر هم برش عصایی می باشد. بعد از طراحی برش عصایی و یقه الگوی جلو را کامل رولت کنید تا دوتا از آن داشته باشید.

الگو کاپشن دخترانه

   با توجه به مدل سمت چپ لباس زیپ (تعمیر زیپ لباس) خورده است.الگوی سمت راست بدن فقط با برش عصایی و الگوی سمت چپ علاوه بر برش عصایی یک برش هم با ۲ سانتی متر فاصله از گوشه گردن تا پایین الگو رسم می کنیم.سعی کنید این خطی که از گوشه گردن عمود می کنید یک دوم فاصله خط وسط جلو و برش عصایی باشد.

الگو کاپشن دخترانه

واسه الگوی پشت فقط طراحی برش عصایی انجام بدهید و ۲ سانتی متر از قسمت زیر حلقه پایین بیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس