۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو لباس بچه گانه

الگو لباس بچه گانه

الگو لباس بچه گانه؛ حتما برایتان پیش آمده که در میهمانی ها یا شبکه های اجتماعی و … از لباسی خوشتان بیاید اما ندانید که چطور می توانید آن را خریداری کنید ؛ اگر در حرفه ی خیاطی فعالیت میکنید ، نگران این موضوع نباشید چون می توانید از الگو آماده لباس استفاده نمایید و به راحتی لباس مدنظر خود را بدوزید. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با نکاتی درباره ی نحوه اندازه گیری لباس بچه گانه آشنا کنیم ، تا بتوانید الگو لباس بچه گانه ی خوبی را طراحی کنید.

نکته اول که باید در رسم الگو لباس بچه گانه به آن توجه کرد این است که باید اندازه های مورد نیاز برای رسم الگو را اندازه بگیرید و بعد برای رسم الگو اقدام نمایید.

اندازه گیری بالاتنه جلو: در ابتدا باید یک نوار دور کمر کودک ببندید و در مرحله ی بعدی متر را از گردن تا بر روی نوار دور کمر اندازه کنید ؛ برای اندازه گیری بالاتنه جلو هم از همین روش استفاده نمایید.(الگوی شلوار بچه گانه)

اندازه گیری سر شانه: برای این موضوع باید متر را در کنار گردن قرار دهید و تا انتهای شانه متر را امتداد دهید ، در انتهای شانه ها متر خم می شود و به آستین می رسد.

اندازه گیری کارور جلو: برای این کار باید در ابتدا متر را روی قسمتی که متر از بدن جدا می شود قرار می دهیم و آن را تا سمت دیگر امتداد می دهیم ؛ اندازه ی کارور جلو بدست میاید ، برای کارور پشت هم از همین روش استفاده می کنیم.(اندازه ی کارور جلو کمتر از کارور پشت است )

اندازه گیری دور گردن : متر را در گودی گردن قرار می دهیم و یک دور می چرخانیم تا دوباره به گودی گردن برسیم.

اندازه گیری آستین: متر را در انتهای سرشانه قرار می دهیم و سپس دست را از آرنج خم می کنیم و متر را تا مچ دست امتداد می دهیم.

اندازه گیری دوربازو: برای این کار باید متر را دور ناحیه برجسته ی بازو قرار دهیم و سپس دو انگشت بین متر و بدن قرار می دهیم.

اندازه گیری دور کمر و باسن: متر را دور کمر قرار می دهیم و دو انگشت را بین بدن و متر قرار می دهیم ؛ برای اندازه گیری دور باسن، متر را در برجسته ترین ناحیه ی باسن قرار می دهیم و چهار انگشت بین بدن و متر قرار می دهیم.

اگر نیاز به الگوهای آماده دارید می توانید از الگوهای حرفه ای هنر پارس استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس