۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگو سایز بندی اماده

الگو سایز بندی اماده

با مقاله ی الگو سایز بندی اماده همراه ما باشید برای تهیه این الگوها می توانید به سایت پارس دوک مراجعه نمایید. در ادامه ی مقاله به آموزش رسم الگوی پیراهن می پردازیم . برای دامن این مدل پیراهن ابتدا حدود ۱۰ الی ۱۲ سانتی متر از خط زانو بیا بالا و یه خط بکش ( خط قرمز ) روی این خط از کنار تمام برشها یک پنس به اندازه ی ۰٫۵ تا ۱ سانتی متر بکشید و بعد اوزمان هر قسمت را به اندازه ی ۱۲ تا ۱۵ سانتی متر بدهید .

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگو سایز بندی اماده

   بعد از اینکه از روی خطوط برشها و اوزمانهای بغل کپی برداری کردی برای دنباله ی پشتِ پیراهن به اندازه ی ۳۰ الی ۵۰ سانتی متر به قدِ وسط پشت اضافه کنید ( خطوط قرمز ) .(پیراهن جلو بسته)

الگو سایز بندی اماده الگو سایز بندی اماده الگو سایز بندی اماده

الگو سایز بندی

   از خط باسن حدود ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر بیا پایین و انتهای خط دنباله ی پشت را به این نقطه وصل کن ( خط آبی ) .(الگوی پیراهن زنانه)خطوط زرد رای مطابق با شکل روی قسمت دنباله ی پشت بکشید .خطوط زرد را روی الگو از پایین دامن قیچی کنید و در نقطه ی سبز به صفر برسانید بین این خطوط زرد را حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر اوزمان بدهید . هر چقدر مقدار اوزمان بیشتر باشد چینِ دنباله ی دامن هم بیشتر میشود. بعد از اوزمان دادن خط دنباله ی پشت را اصلاح کنید .

الگو سایز بندی لباس

   برای این مدل یقه بعد از اینکه دور یقه را کمی گشاد کردی ( خط قرمز ) باید طرح هلال پایینش را بکشید ( خط آبی ) .برای دوخت همانطور که به دورِ یقه سجاف میدوزید به دورِ هلال پایین یقه هم باید سجاف یا آستری دوخته شود یعنی شما باید سجاف را بگذارید روی لباس و دور خطوط آبی و قرمز را بدوزید بعد چند تا چرت در قسمتهای هلال بزنید و سجاف یا آستری را  به سمتِ داخل لباس هل بدهید .الگو سایز بندی اماده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس