۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی لباس بلند مجلسی

الگوی لباس بلند مجلسی

با آموزش رسم الگوی لباس بلند مجلسی در خدمت شما علاقه مندان به خیاطی هستیم .با رسم و دوخت این الگو می توانید پیراهن مجلسی شیک و زیبایی برای خود بدوزید.با آموزش مرحله به مرحله رسم الگو همراه ما باشید.

الگوی لباس بلند مجلسی

رسم الگو پیراهن مجلسی

   برای شروع رسم این الگو ابتدا بالاتنه را کاملا رسم می کنیم پنس ها را بسته لقی ها را مطابق شکل می بندیم.(الگوی پیراهن مجلسی)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگوی لباس بلند مجلسی

   سپس سرشانه را از انتها امتداد می دهیم، حدود ۵_۶ سانتی متر، سپس عمودی بر این خط رسم می کنیم، از انتهای سرشانه قبل از امتداد بر خط عمود، حدود۶ سانتی متر جدا می کنیم.خطوط پیلی ها را مطابق تصویر رسم می کنیم، دامن را هم از خط پهلو اوزمان مورد نیاز را انجام می دهیم.(آموزش دوخت پیراهن بلند)

الگوی لباس بلند مجلسی

برای قسمتی از چپ و راستی که در زیر پیراهن قرار می گیرد، می توان تا این قسمت را فقط تا خط کمر در نظر گرفت و پیلی ها را مطابق قسمت رویی اجرا کرد (باید از خط کمر به بالا را برای تکه زیری درنظر گرفت)

الگوی لباس بلند مجلسی

   پیلی ها را از دو طرف خوابانده و دورتا دور کار را برش می زنیم. الگو را در این مرحله از خط کمر قرمز به بالا را با تمام خطوط پیلی ها کپی کنید، برای چپ و راستی که در قسمت زیر قرار می گیرد.(پیراهن مجلسی بلند)

الگوی لباس بلند مجلسی

مدل بعد از خواباندن پیلی ها

الگوی لباس بلند مجلسی

اوزمان در پهلو های الگوی پشت را هم اندازه با جلو طراحی می کنیم. برای خط وسط پشت، از باسن بزرگ گوده ای با پهنای ۴۰_۵۰ سانتی متر در نظر می گیریم.(آموزش دوخت پیراهن مجلسی دخترانه)

الگوی لباس بلند مجلسی

الگوی پیراهن شما آماده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس