۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی شلوار کمر کش زنانه

الگوی شلوار کمر کش زنانه

در این مقاله به آموزش الگوی شلوار کمر کش زنانه می پردازیم . می توانید از این الگو برای تمامی اعضای خانواده و فقط با تغییر قد آن استفاده کنید . برای دوخت این شلوار مقدار پارچه مورد نیاز برابر با قد متوسط دو متر با عرض ۹۰ سانتی‌متر و عرض ۱۵۰ سانتی‌متر می باشد . با آموزش رسم الگوی شلوار همراه آکادمی پارس باشید.(الگوی شلوار زنانه به روش ساده)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

الگو شلوار کمر کش

   ابتدا یک متر ابتدا پارچه را چهارلا تا می‌کنیم، در طول پارچه قد شلوار پیژامه را علامت زده، در بالای پارچه برای یک فرد متوسط حدود ۴۵ سانتی‌متر علامت می زنیم.(طرز دوخت شلوار راحتی بچه گانه) از این نقطه، قد فاق را که حدود ۳۵ سانتی‌متر می‌باشد پایین آمده و هلال فاق را رسم می‌ کنیم همچنین گشادی دم پای پیژامه معمولاً ۲۵ سانتی‌ متر در نظر گرفته می‌شود. پس از برش دو قطعه خواهیم داشت که هر قطعه قسمتی از پشت و جلوی شلوار می‌باشند.

الگوی شلوار کمر کش زنانه

الگوی شلوار کمر کش دخترانه

شلوار راحتی را به دو گونه می‌توانیم بدوزیم

۱- ابتدا فاق را به هم دوخته، پس از آن درز میان پاها را می‌دوزیم و در انتها کش‌ دوزی کمر شلوار را انجام می‌دهیم.

۲- ابتدا درز میان پاها را دوخته و سپس فاق‌ ها را به هم می‌دوزیم و در انتها کش‌ دوزی کمر شلوار را انجام می‌دهیم، برای زیبایی می‌توان از نوار اریب یا مغزی رنگی دم پای پیژامه استفاده کرد.(آموزش دوخت شلوار کمر کشی)

  اگر بخواهیم از الگو های شلوار برای دوخت شلوار راحتی و به صورت کمر کش باشد ،استفاده کنیم باید در این الگو ها بلندی فاق را به اضافه ۸ سانتی متر کنید و به خط کمر جلو و پشت ساسون ندهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس