۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

الگوی آستین فانتزی

الگوی آستین فانتزی

با آموزش الگوی آستین فانتزی در خدمتتون هستیم. این آموزش به متد مولر و توسط سرکار خانم الهام نورایی تهیه و تدوین شده است.

الگوی آستین فانتزی

الگوی استین فانتزی

ابتدا آستین شومیز را رسم می کنیم و قد آستین را برای این مدل اندازه می زنیم . به این صورت که از خط cm2 پایین می آییم و یک خط افقی رسم می کنیم .
بعد از اینکه قد آستین را اندازه زدیم از تاج آستین یک خط عمود می کنیم به پایین :

الگوی آستین فانتزی

شکل شماره 1
این خط را تا تاج قیچی می کنیم , به این ترتیب آستین به دو قسمت تقسیم می شود , نکته مهم این است که حتما روی قسمت پشت و جلو باید مشخص شود :الگوی آستین فانتزی

شکل شماره 2

الگوی آستین مجلسی

بعد از برش در وسط که از تاج برش خورده به اندازه cm8 می دوزیم و از آن به بعد لبه ها را به داخل اتو می کنیم و زانفیکس می زنیم که بایستد و درز داخل آستین را می دوزیم .سپس دوتا مستطیل به پهنای cm6 و طول cm20 می بریم و دو طرف طول مستطیل را به هم می دوزیم و برمی گردانیم و سپس دو طرف مستطیل را تا می زنیم و برمی گردانیم و یک نوار باریک از وسط آن رد می کنیم , سپس دوتا پاپیون آماده شده را به فاصله cm10 از یکدیگر روی آستین وصل می کنیم .الگوی آستین فانتزی

الگوی آستین فانتزی مجلسی

با سایت آکادمی پارس همراه باشید و از آموزش های رایگان خیاطی و طراحی لباس لذت ببرید.
آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که به هنر خیاطی و طراحی لباس علاقه مند هستند و به هر شرایطی نمیتوانند در کلاس های حضوری شرکت کنند آموزش مجازی خیاطی و طراحی لباس را آماده ارائه به این عزیزان کرده است.
ما سعی بر این داریم تا با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و استفاده از اساتید خبره و حرفه ای به بالا بردرن سطح آموزش شما عزیزان کمک کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس