۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

اصول لباس پوشیدن خانم ها

اصول لباس پوشیدن خانم ها

با مقاله ی اصول لباس پوشیدن خانم ها همراه باشید.یکی از سخت ترین کارها در طراحی لباس کشیدن لباس های چند لایه و همینطور نحوه ی پوشیدن آن در دنیای واقعی است. برای کشیدن این نوع استایل باید از نزدیک ترین لباس به بدن شروع کنید. جنس پارچه ی لباس را هم باید در نظر بگیرید که قرار است چه مقدار به بدن بچسبد اینکه پارچه ی لباس کشی است یا آزاد در طراحی لباس اولیه کمک زیادی می کند.(طراحی پالتو زنانه)

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

اصول لباس پوشیدن خانم ها

   همانطور که در تصویر مشاهده می کنید اول تی شرتی که در زیر لباس ها قرار می گیرد طراحی شده است و چین و چروک های لباس هم به علت کشیدن آن داخل شلوار به وجود آمده است که در طراحی های بعدی دیده  می شود.

اصول لباس پوشیدن خانم ها

لایه ی بعدی کت می باشد که روی تیشرت قرار می گیرد این کت به صورت باز است پس قسمت جلویی تیشرت باید دیده شود . برای اینکه دقیقا بدانید چه مقدار از لباس ها روی هم قرار می گیرند پس از رسم کامل آن ها به رنگ آمیزی بپردازید.(طراحی لباس با مداد رنگی)

اصول لباس پوشیدن خانم ها

اصول لباس پوشیدن

لایه ی آخر بارانی می باشد که روی شانه های مانکن قرار گرفته است و اینبار هم مقداری از کت را می پوشاند.

اصول لباس پوشیدن خانم ها

نکاتی درباره ی چند لایه پوشی لباس ها

۱- مشخص کنید که چند لایه لباس می خواهید روی همدیگر بپوشید. اگر تغییرات هوا و محیط‌هایی که قرار است در آن قرار بگیرید خیلی زیاد نیست، می توانید این لایه‌های لباس را محدود کنید.

۲- از لایه زیرین لباس خود شروع کنید. شما باید یک زیرپیراهنی گرم و جوراب مناسب بپوشید. اگر هوا خیلی سرد است، لباس زیر و زیر پیراهنی بلند و گرمتری بپوشید. جوراب‌های شما باید به اندازه کافی گرم باشد تا پاهای شما را از سرما محافظت کند چون کف پا یکی از مهمترین قسمتهای گرم‌کننده بدن است.(اموزش پالتو زنانه)

 

۳-یک ژاکت یا پلوور روی پیراهن خود بپوشید. این پلوور باید کمی گشادتر و حجیمتر از پیراهن باشد؛ اما نباید خیلی تنگ و چسب باشد یا برعکس خیلی بزرگ و بادکرده باشد که نتوانید کت و کاپشن روی آن بپوشید.

۴-لایه آخر لباس شما اورکت، کاپشن یا پالتو، دستکش و کلاه است. در هوای خیلی سرد پالتو و اورکت گرم بپوشید. بسته به پیش‌بینی وضع هوا کاپشن بادگیر یا بارانی به تن کنید.اصول لباس پوشیدن خانم ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس