۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس با ماژیک

آموزش طراحی لباس با ماژیک

با مقاله ی آموزش طراحی لباس با ماژیک همراه ما باشید. تکنیک ماژیک جزو جذاب ترین و سریع ترین تکنیک ها در طراحی لباس است. وقتی طرحی در ذهن دارید و می خواهید آن را به سرعت روی کاغذ منتقل کنید یادگیری این تکنیک به شما کمک می کند. (تکنیک های تصویرسازی در مد)

آموزش طراحی لباس با ماژیک

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش طراحی لباس با ماژیک

 تکنیک ماژیک

  ماژیک مرطوب به کار برده می شود اما تقریباً سریع خشک می شود.ماژیک شبیه به آبرنگ است به دلیل اینکه با ابزاری شبیه قلم مورد استفاده قرار می گیرد. در دایره ی وسیعی از رنگ ها و سر قلم های مختلف وجود دارد . از ماژیک می توان تقریباً روی هر کاغذی استفاده کرد مانند کاغذ کالک و پوستی و ارزش ها و نتایج مختلفی را به وجود آورد.کار اصلی ممکن است بعد از مدتی محو شود به خصوص اگر در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرد و یا زمانی طولانی از آن بگذرد .

آموزش طراحی لباس با ماژیک

آموزش رنگ آمیزی با ماژیک

۱. برای شروع کار طراحی ابتدا از مداد معمولی قرمز برای رسم اسکیس (اسکیس طراحی ساده مو ) استفاده کنید. (آموزش طراحی لباس با پاستل )

۲. روی کاغذ پوستی ،دور خطهای مورد نظر را رسم کنید و با مداد جزئیات را اضافه کنید.

۳. روی کاغذ چاپ دیازو،از روشن ترین ماژیک استفاده کنید و هربار روی یک موضوع تمرکز کنید.ارزش های تیره تر را برای رسیدن به نتیجه مطلوب و اجتناب از ظاهری آب مانند ،به تدریج اضافه کنید.

۴. با اضافه کردن رنگهای تیره و افزودن جزئیات توسط مدادرنگی (طراحی لباس با مداد رنگی ) یا دیگر ابزار رسم را کامل کنید.

کار با ماژیک

۵. ۳ تا ۵ ماژیک یک رنگ با ارزش هایی از روشن تا تیره انتخاب کنید.

۶. روشن ترین رنگ را چندین بار به صورت عمودی بر روی کل سطح بکشید.

۷. وقتی که روشن ترین رنگ مرطوب است از رنگ تیره بعدی برای پوشش تقریباً دو سوم سطح استفاده کنید.سمت راست لبه را برای مرطوب ماندن چندین بار رنگ کنید.بلافاصله از اولین رنگ استفاده کنید و آن را چندین بار به صورت عمودی در جایی که دو رنگ به یکدیگر رسیده اند به کار ببرید تا برجستگی خط کمتر شود.

۸. در حالیکه رنگ دوم هنوز مرطوب است از رنگ تیره بعدی برای پوشش یک سوم سطح باقیمانده استفاده کنید.ماژیک را اطراف لبه سمت راست بکشید.بلافاصله از رنگ دوم برای تمیز کردن خط بین دو رنگ استفاده کنید.

آموزش طراحی لباس با ماژیک آموزش طراحی لباس با ماژیک
در طراحی لباس از تکنیک ماژیک برای نمایش جنسیت های پارچه مانند چرم و ساتن (آموزش طراحی لباس حریر ) استفاده می شود البته شما می توانید برای هر پارچه ی دیگری از این تکنیک استفاده کنید.آموزش طراحی لباس با ماژیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس