۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی لباس حریر

آموزش طراحی لباس حریر

در این مقاله با آموزش طراحی لباس حریر با ما همراه باشید. در طراحی لباس برای اجرای لباس حریر با استفاده از آبرنگ (آموزش طراحی لباس با آبرنگ ) این کار صورت می گیرد. تکنیک آبرنگ یکی از زیبا ترین و لذت بخش ترین تکنیک هاست. در این تکنیک هم از مدادهای آبرنگی و هم از خود آبرنگ می شود استفاده کرد. در این شیوه تکنیک های خیس کردن نوک مداد آبرنگی و یا آبرنگ قالبی، خیس کردن زمینه و کشیدن قلم موی خیس نام برد. در این تکنیک همیشه باید رنگ گذاری از رنگ های کم رنگ به پر رنگ انجام شود.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                       آموزشگاه طراحی لباس کرج

 

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش طراحی لباس حریر

آموزش طراحی لباس حریر

حریر ساده

ابتدا طرح را با مداد طراحی کنید، خطوط را با پاکن خمیری کمرنگ کنید  و بعد با آبرنگ خیلی رقیق زمینه را رنگ آمیزی کنید. بعد از خشک شدن سایه ها را با همان رنگ ایجاد کنید. (آموزش برش پارچه حریر)

حریر طرح دار

این کار را با ۲ تا از تکنیک های آبرنگی میشود اجرا کرد. روش اول این است که بعد از انجام مراحل اجرای حریر ساده و خشک شدن کار، با آبرنگ غلیظ تر و رنگ های متناسب با زمینه نقوش مورد نظرتان به کار اضافه کنید. (تکنیک های تصویرسازی در مد)

اما تکنیک جذاب تر خیس در خیس است. ۲-۳ قلم موی متناسب با اندازه ی طرح(تعداد قلم مو بسته به تعداد رنگهای مورد استفاده) داشته باشید، در هر خانه از خانه های پالت تخم مرغی یکی از رنگ هایی که میخواهید استفاده کنید را با آب نسبتا زیاد رقیق کنید، با یک قلم موی درشت تر اول آن سطوحی از طرح که بناست حریر طرح دار باشد را خیس کنید و سعی کنید از حواشی این قسمت بیرون نزنید. بعد تا آب هنوز روی سطح کاغذ شناور است و جذب نشده با حوصله و آرامش، رنگ های مورد نظرتان را با قلم موهای جداگانه بردارید و مثل نقوش ابر و باد با نوک قلم موی رنگیتان در سطح خیس کاغذ بازی کنید و تا حدی که خودتان می پسندید این کار را روی جای جای حریرتان و با رنگ های مد نظرتان تکرار کنید.
آموزش طراحی لباس حریر آموزش طراحی لباس حریر آموزش طراحی لباس حریر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس