۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش طراحی اکسسوری در طراحی لباس

سلام، تاجیانی هستم از مدرسین طراحی لباس آکادمی پارس، امروز در خدمت شما هستم با آموزش چند مدل اکسسوری و نحوه ترسیم سنگ های تزئینی. تعدادی سنگ های تزئینی مثل سنگ هایی که در گوشواره به کار می روند به عنوان اکسسوری و یا مرواریدها را می خواهیم آموزش دهیم. این آموزش ها خیلی ساده است، اول آن ها را آموزش می دهیم بعد آن ها را در قالب یک گردنبند یا انگشتر یا گوشواره می توانید مورد استفاده قرار دهید. برای طراحی مروارید ابتدا چند تا دایره رسم می کنیم، از مارکرهای طوسی، کرم قهوه ای و مشکی استفاده می کنیم و برای سایه انداختن از مداد رنگی سفید، مشکی و محو کن استفاده می کنیم.

 

طراحی اکسسوری روی کاغذ گراف

کاغذی که انتخاب کردیم کاغذ گراف است که شما می توانید روی کاغذ سفید هم کار کنید و تنها نکته آن این است که سفیدی کاغذ را برای نور روی اکسسوری نگه دارید. اگر به شکل مروارید و عکس آن دقت کنید سایه های تیره، خاکستری و سفید را می توانید مشاهده کنید، اگر منبع نور را فرض کنید و مشخص کنید توسط ارزش خطی قسمت های پشت به نور را تیرگی می گذاریم، با استفاده از مداد سفید تقریبا دورتادور مروارید را رنگ می کنیم و در نهایت برای جلوه بیشتر کار از خودکار ژله ای سفید استفاده می کنیم، سفیدی مطلق که از خودش به جا می گذارد باعث می شود که جلوه کار بیشتر شود، در آخر می توانید با یک راپید مشکی تیرگی پشت مروارید را بیشتر کنیم تا به اصطلاح خودش را از کاغذ جدا کند.

طراح گوشواره و سنگ از اکسسوری

برای مروارید مشکی هم از همین روش استفاده می کنیم، برای مروارید کرم رنگ هم مقداری از مداد رنگی زرد و سفید و مشکی استفاده می کنیم و سایه تیره داخل مروارید می زنیم. از این مروارید ها می توانید در ترسیم انگشتر، گوشواره یا گردنبد استفاده کنیم. چند مدل گوشواره و سنگ هم برای آموزش در نظر گرفتیم، در این سنگ ها هم به همان شکل مرواریدها از مداد مشکی و سفید و رنگی که به خود سنگی که می خواهید کار کنید استفاده می کنیم، همیشه سعی می کنیم پشت کار را تیرگی می گذاریم، تیرگی هایی که با استفاده از ارزش خطی که در کار استفاده می کنیم باعث می شود که کار خودش را از سطح کاغذ جدا کند و یکسری نور را داخل سنگ ایجاد می کنیم.

جزئیات در اکسسوری و طراحی

مشخصا اگر بخواهیم این مدل اکسسوری و گوشواره را روی سر مانکن ها استفاده کنیم احتیاج به این همه جزئیات نداریم و بیشتر روی نوری که می خواهیم بندازیم روی سنگ تمرکز می کنیم و در نهایت برای جلوه بیشتر دور کار را خطوط تیره می گذاریم. یک مدل گوشواره دیگر هم طراحی می کنیم، بعد از طراحی دور کار را تیره می کنیم و سعی می کنیم یکم تیرگی داخل سنگ ها هم ایجاد کنیم که این تیرگی بیشتر را با راپید ایجاد می کنیم و برای گذاشتن نور روی سنگ ها و گوشواره از مداد سفید استفاده می کنیم، برای جلوه سنگ بعد از گذاشتن تیرگی حتما باید یک رنگ روشن روی رنگ تیره و کار بیاوریم.

ممنون که تا پایان این ویدئو همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس