۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش سه جاف برگرد

سلام دوستای عزیزم امروز با آموزش سجاف برگرد در قسمت جلوی لباس که به صورت پیلی قرار اره در خدمتتون هستم .

برای الگو سازی این مدلمون میایم از قسمت جلوی خط سی افم یک الی یک و نیم سانت میرم داخل این فضایی که به سمت داخل اومدم رو به خط لبه ی لباسم به صورت اریپ سفت میکنم .

حالا فضایی که ایجاد کردم از الگو کم میشه

مرحله بعد قسمت سجاف برگرد رو الگو سازی میخوام انجام بدم .

الگوسازی سجاف برگرد

میخوام یه سجاف سه سانتی داشته باشم . پس این فضای سه سانتی رو به صورت دوبرابر در نظر میگیرم به اضافه یک الی دوسانتی متر جای دوخت و به قسمت جلوی کارم اضافه میکنم

موقع دوخت از خط سی اف تون تا میشه یک سانت از لبه ی کار به سمت داخل میره و از وسط تا میشه برمیگره به سمت پشت و یه دوخت میخوره . که درنهایت وقتی دو سمت کار به هم دوخته بشه یه فضایی به صورت پیلی ایجاد یشه که تو قسمت دوخت بیشتر بهتون نشون میم .

برای برش سجاف دوبلمون از قسمت جلو ز خط سی اف به اینور که خط سجافمون هستش میایم از قسمت بغل یک سانتی متر جای دوخت براش در نظرمیگیریم

برش و دوخت سجاف برگرد

خط سی اف و خط مرکزیمون رو هم  بالاش یه چرت میزنیم و اون سه سانتی که برای دوخت درنظر گرفتیم رو هم چرت مزنیم هم برای بالا و هم قسمت پایین .

برای قسمتی که سجاف هست شما باید برای بعد برشتون حتما لایی هم ببرید و بچسبونید . برای قسمت سجاف که برش زدیم قسمت جلو رو لایی دربیارید . از سی اف به بعد . لبه ی کار رو یک سانت با اتو به سمت داخل تا بزنید و از سی اف تا ان سه سانتی که در نظر گرفته بودین یه خط تای دیگه بندازین . که از سمت سی اف به سمت روی کار برمیگرده . طریقه تا زدن با اتو رو هم همونطور که بهتون گفته بودم از لبه پایین یه توخت نیش میزنید تا قسمت یقه .

دو طرف رو دوختم . حالا شما دوتا لبه رو روی همدیگه قراش بدید و بدوزید  طبقه ویدیو قسمت هایی که مشخص هست رو باز میکنید و اتو میزنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس