۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش رسم الگوی بالاتنه

آموزش رسم الگوی بالاتنه

با آموزش رسم الگوی بالاتنه همراه آکادمی پارس باشید.روش های مختلفی برای رسم الگو بالاتنه(آموزش الگوی بالاتنه به روش گرلاوین ) وجود دارد که در این مقاله یکی از ساده ترین آن ها را آموزش می دهیم.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش رسم الگوی بالاتنه

الگوی بالاتنه

   برای رسم الگوی بالاتنه(آموزش الگوی بالاتنه به روش مولر ) ، ابتدا دور سینه را تقسیم بر ۲ کرده عرض الگو بدست می آید. ۵۰=۱۰۰/۲قد جلو را از کمر به بالا اندازه می گیریم طول الگو بدست می آید.عرض الگو را نصف می کنیم قسمت راست قسمت پیش و سمت چپ را قسمت پشت قرار می دهیم.قد جلو را نصف کرده خط سینه بدست می آید.خط سینه را نصف کرده خط کارور بدست می آید.دورگردن را تقسیم بر ۶ کرده حاصل را به اضافه ۱ می کنیم عرض یقه بدست می آید. ۷=۱+۶=۳۶/۶برای طول یقه عرض یقه را برای افراد معمولی به اضافه نیم می کنیم و برای افرادی که سینه های برجسته دارند به اضافه ۱  می کنیم، بلندی یقه بدست می آید و یقه را به طور منحنی می کنیم. ۰٫۵ یا ۱+۷طول یقه را تقسیم بر ۲ می کنیم. خط انتهای سرشانه بدست می آید.از سر یقه طول شانه راه انتهای شانه اندازه می زنیم یعنی  ۱۴ سانتی متر. کارور جلو را نصف کرده روی خط کارور اندازه می زنیم.

الگو بالاتنه جلو

   از خط کارور به خط شانه وصل می کنیم،و  بعد حلقه را می کشیم.قد پشت را اندازه می گیریم، روی خط پشت یعنی ۴۰ سانتی متر.عرض یقه(دوخت یقه های مختلف ) را اندازه می زنیم یعنی ۷ سانتی متر.۲ سانتی متر بالا می رویم کل طول بدست آمده را نصف می کنیم، خط انتهایی سرشانه بدست می آید. سرشانه را برای الگو پشت هم منتقل می کنیم و خط رسم می کنیم. کارور پشت را تقسیم بر ۲ می کنیم، روی خط کارور اندازه می زنیم.از خط کارور به خط شانه وصل می کنیم و حلقه را وصل می کنیم.

آموزش رسم الگوی بالاتنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس