۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت پالتو دخترانه

آموزش دوخت پالتو دخترانه

با آموزش دوخت پالتو دخترانه همراه آکادمی پارس باشید .این پالتو یک مدل زیبا برای دختر خانم هاست و به صورت یقه ایستاده(دوخت یقه های مختلف) می باشد.

آموزش دوخت پالتو دخترانه

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت پالتو دخترانه

رسم الگو

ابتدا الگوی ساده ی بالا تنه (آموزش الگوی بالاتنه به روش گرلاوین) را رسم می کنید .تنها نکته ی این مدل هم  یقه آن است .روی همگرد دوبل برای آن طراحی میکنید و برش عصایی را رسم میکنیم.حالا میرسیم به یقه. یقه را از سرشانه ها ۱سانتی متر گشاد میکنیم و از گودی پشت هم ۰٫۵ سانت برای گودی جلو هم ۱سانت میتوانید باز کنید یا نکنید.اگر باز کنید دور یقه آزاد میشود و اگر باز نکنید تنگ تر میشود.همانطور که یقه های شال (آرشال-انگلیسی- امریکایی)(آموزش دوخت یقه انگلیسی) را طراحی میکنیم ، اینجا هم برای طراحی پشت یقه و جلوی یقه به همان شیوه عمل میکنیم.بعد از اینکه خطوط پشت یقه را کشیدیم، از نوک روی همگرد جلو “نقطه ی آ ” به اندازه ی ۵-۶ سانت میرویم بالا و از پهنای یقه ی پشت به صورت هلالی وصل میکنیم به همین نقطه.

آموزش دوخت پالتو دخترانه

آموزش دوخت پالتوی دخترانه

   برای اینکه مطمئن شوید پهنای یقه ی(انواع یقه لباس زنانه) جلو درست طراحی شده است یا نه؟ الگو را بگیرید جلوی بدنتان و سرشانه را روی سرشانه ی خودتان بگذارید و ببینید پهنای یقه را به صورت شکلی که تو تصویر است برای خودتان طراحی کردید یا نه؟ یا اگر گردنتان کوتاه است و دوست دارید یقه کوتاه تر باشد میتوانید طراحی را کمی تغییر بدید و به جای ۶ سانت مثلا ۴ سانت از نقطه ی آ بالا بیایید.این یقه را اگر دوست داشته باشید هم میتوانید برگردانید به طرف بیرون. مراحل دوخت مثل یقه آرشال است و سجاف هم به اندازه ی پهنای روی همگرد در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس