۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش دوخت آستین پیراهن مردانه

آموزش دوخت آستین پیراهن مردانه

 در آموزش دوخت آستین پیراهن مردانه دوخت (آموزش دوخت آستین مچی)انواع سجاف ها جهت چاک آستین را آموزش می دهیم.با آموزش خیاطی همراه آکادمی هنر پارس باشید.قبل از آن که آستین به لباس متصل شود باید سجاف و مچ آن دوخته شود. سجاف روی آستین و در قسمت پشت دست به فاصله ی کمی از درز زیر آستین در محل چاک آن قرار دارد. بهتر است قبل از دوختن درز آستین، چاک آن را سجاف کنید. سجاف چاک آستین به طرق مختلف و متناسب با مدل آستین و جنس پارچه آن انجام می شود.

آموزش دوخت آستین پیراهن مردانه

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت آستین پیراهن مردانه

سجاف ساده

   تکه ای از راستای پارچه به (طول ۴ ساتی متر) بلندتر از چاک آستین و به (عرض ۸ سانتی متر) بچینید. وسط تکه را روی چاک آستین و دقیقا روی راسته ی سجاف و روی آن قرار دهید. (توجه کنید که روی پارچه سجاف به طرف روی پارچه آستین قرار گیرد.)

حال دو طرف چاک را به فاصله ی (۲ تا ۳ میلی متر) به تکه ی سجاف کوک بزنید. سپس به فاصله ی (۲ تا ۳ میلی متر) از لبه ی چاک آن را به سجاف چرخ کنید. حال سجاف را در فاصله ی میان بچینید. (به صورت دو اریب رأس چاک چیده شود.)

اموزش دوخت مچی استین مردانه

آموزش دوخت آستین

اموزش دوخت مچی استین مردانه: سجاف را به طرف پشت برگردانید، درز را به طرف پشت بغلتانید، بدوزید و سپس اتو (اتو کاری لباس) بزنید.

اموزش دوخت مچی استین مردانه

   لبه ی سجاف را می توانید تمیز دوزی کنید و به طوری آزاد رها نمایید یا آن را (تا) کنید و قسمت بالای چاک را سه گوش نموده و آن را بدوزید. سپس آن را اتو بزنید.

اموزش دوخت مچی استین مردانه

سجاف ممتد

   تکه ای از راستای پارچه به (عرض ۴ تا ۵ سانتی متر) و به (طول دو برابر چاک آستین) بچینید. پارچه ی سجاف را رو به روی پارچه ی آستین(آموزش دوخت آستین مچ دار) قرار دهید و مانند یک درز ممتد کوک بزنید. حال درز را بدوزید. بهتر است پارچه را از سمت چاک زیر پایه ی ماشین دوخت بگذارید تا بتوانید آن را دقیق بدوزید.

اموزش دوخت مچی استین مردانهاموزش دوخت مچی استین مردانه

اموزش دوخت استین پیراهن مردانه خانم عمرانی

 اموزش دوخت مچی استین مردانه: عرض درز در محل رأس چاک باریک تر خواهد بود. بهتر است بخیه ی ماشین دوخت روی درجه ی ریز تنظیم شود تا دوام آن به علت باریکی درز بیش تر گردد. سپس لبه ی سجاف را به اندازه ی (یک سانتی متر) (تا) کرده و اتو کنید.(آستین مچی دکمه دار)

اموزش دوخت مچی استین مردانه

جادرز را به طرف سجاف بخوابانید، سپس لبه ی سجاف را (تا) بزنید و درز را سنجاق نمایید. این قسمت را بدوزید یا با بخیه ی ماشین دوخت پس دوزی کنید.

لبه ی سجافی که به مچ (جا دکمه ای مچ) وصل می شود، باید به طرف داخل سنجاق گردد (مطابق شکل زیر). گوشه ی سجاف را به صورت یک مثلث بدوزید.(الگوی اماده شلوار چاک دار)

اموزش دوخت مچی استین مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس