۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش جنسیت سازی ساتن

آموزش جنسیت سازی پارچه ساتن + فیلم آموزشی

سلام، می خواهیم تو این ویدیو بهتون جنسیت سازی ساتن رو با ماژیک و مدادرنگی یاد بدیم، پارچه ساتن بیشتر برای پیراهن ها و شومیزهای مجلسی استفاده میشه و در رنگ های مختلف هم موجوده، این آموزش رو سرکارخانم امانی آموزش میدن، تا انتهای ویدیو همراه ما باشید و اون رو با دوستانتون به اشتراک بذارید.

فیلم آموزشی جنسیت سازی ساتن در طراحی لباس

برای جنسیت سازی ساتن بعد از اینکه رنگ زمینه و کامل کار کردیم از همان ماژیک استفاده می کنیم و چین و چروک رو سایه می زنیم. بعد از تکمیل سایه ها با ماژیک از مداد رنگی زرشکی استفاده می کنیم و چین و چروک ها رو سایه می زنیم در مرحله بعد از مداد رنگی مشکی استفاده و تیرگی ها رو بیشتر می کنیم. سایه ها رو با دقت زیاد از قسمت های فرورفته لباس شروع کرده و به سمت برجستگی ها محو و تمام خطوط رو با دقت مشخص می کنیم، برای محو کردن سایه های مشکی می تونیم با مدادرنگی زرشکی دوباره روشون سایه بزنیم.

 

 

آموزش های دیگر جنسیت سازی:

آموزش جنسیت سازی بافت توسط مدرس دانشگاه

جنسیت سازی ساتن در طراحی کفش

جنسیت سازی پارچه پلنگی

جنسیت سازی لمه

جنسیت سازی شلوار جین

جنسیت سازی پارچه جهارخانه

جنسیت سازی بافت

جنسیت سازی حریر

جنسیت سازی مخمل

 

جنسیت سازی ساتن

جنسیت سازی ساتن با مدادرنگی

از یه گوش پاکن استفاده و سایه ها رو در جهت فرم لباس محو می کنیم و در مرحله ی بعد از مدادرنگی سفید برای مشخص کردن قسمت های نور خورده استفاده می کنیم و برجستگی ها رو مشخص می کنیم، حتما برای محو کردن سفیدی ها گوش پاکن به کار می بریم، می تونیم دوباره از مداد رنگی سفید استفاده کرده و قسمت های نور خورده رو بیشتر کنیم. امیدوارم این آموزش رو بپسندید و تو کاراتون ازش استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس