۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

تناسب پهره تمام رخ

آموزش تناسب چهره تمام رخ

موضوعی که مورد علاقه طراحان بوده و هست ، طراحی از چهره می باشد . آیا تا به حال با موضوع تناسب چهره تمام رخ آشنا شده اید ؟ یا تناسب طراحی چهره تمام رخ چیست و چگونه انجام می شود ؟ ، در ادامه به آموزش جهره تمام رخ و تناسب آن می پردازیم .

 

فیلم آموزشی طراحی چهره تمام رخ

 

 

 نحوه طراحی تناسب چهره تمام رخ

برای شروع یه خط عمودی می کشیم و به سه قسمت تقسیمش می کنیم از یک سوم بالایی به خط افقی می کشیم به اندازه دو سوم خط عمودی که عرض سر و بدست بیاریم بعدم که دایره . بیضی سر رو طبق شکلمون می کشیم.

 

خطوط اضافه و پاک می کنیم خط عمودی رو دو قسمت می کنیم و یه خط افقی میکشیم که میشه خط چشم. اگر از چشم تا بالای سر رو پنج قسمت در نظر بگیریم، یک پنجم از بالا میشه رویش مو و یک پنجم از پایین میشه به عنوان خط ابرو و همینطور اگر چشم تا چانه رو پنج قسمت در نظر بگیریم.

دو پنجم از خط چشم پایین تر از خط میشه بینی و یک پنجم پایین تر از بینی میشه خط لب بعدم که خط چشم دوباره پنج قسمت می کنیم و جای چشم ها رو مشخص می کنیم و شروع می کنیم جزئیات چهره رو می کشیم. از قسمت داخلی هر چشم یه خط عمودی میریم به سمت بالا تا خط ابرو تا جای ابرو رو مشخص کنیم و فرم کلی ابرو ها و بعد هم موهای ابرو رو طراحی می کنیم. حالا از قسمت داخلی هر چشم دوتا خط عمودی میاییم پایین تا خط بینی سه تا دایره می کشیم و فرم کلی بیضی رو بدست میاریم.

وسط هر چشم رو اندازه می زنیم و یه خط عمودی به سمت خط لب میاریم تا جای لب و بدست بیاریم. اول خط وسط هفتی بالا فرم بالای لب و بعد هم لب پایین و می کشیم.

حالا به صورتمون فرم می دهیم .گوش هم بین چشم و بینی طراحی می کنیم.

برای طراحی مو از خط رویش مو شروع می کنیم و فرم کلی موها رو بدست می یاریم. خطوط اضافه ای که از تقسیم بندی های صورت توی فرم مو مونده پاک میشن تا حجم مو کاملا مشخص بشه.

حالا از خطوط بیشتری برای نشون دادن حالت موها استفاده می کنیم این خطوط و بیشتر توی ریشه ی مو کار می کنیم و به سمت قسمتهای دیگه می بریم.

آموزش چهره تمام رخ از زبان یکی دیگر از مدرسان آکادمی هنر پارس

 

جهت آموزش طراحی چهره تمام رخ می توانید با آکادمی پارس تماس حاصل فرمایید:
شعبه تهران : 021-66565950
شعبه کرج  :026-32505205

آموزش های دیگر ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس