۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش الگو تاپ مدل قهرمانی

با آموزش الگو تاپ مدل قهرمانی در خدمتتون هستیم. برای تاپ مدل قهرمانی از الگو کش استفاده می شود. کادری به ابعاد 2/1 دور باسن +2 در عرض و قد لباس مد نظر کشیده می شود، سپس به صورت عمودی از بالا 20 سانتی متر علامت زده می شود. برای خط سینه از خط سینه 20 سانتی متر علامتن زده می شود. برای خط کمر از خط کمر 20 سانتی متر برای خط باسن علامت زده می شود، مقدار باقی مانده قد لباس می باشد. نقاط به دست آمده را به صورت افقی تا انتهای کادر ترسیم می کنیم روی خط سینه مقدار 4/1 دور سینه رااز طرفین کادر داخل شده و علامت می زنیم.روی خط کمر مقدار 4/1 دور کمر را از طرفین کادر داخل می شویم و علامت می زنیم. روی خط باسن مقدار 4/1 دور باسن از طرفین کادر داخل شده و علامت می زنیم، نقاط به دست آمده را به یکدیگر متصل می کنیم به این ترتیب خط پهلو جلو و پشت حاصل می شود.
الگو تاپ

آموزش الگو تاپ مدل قهرمانی

 

از گوشه های بالای کادر مقدار 6/1 دور گردن را داخل می شویم، سپس مقدار سر شانه را مشخص کرده و مقدار 1.5 سانتی متر پایین می آییم سپس شیب سرشانه را ترسیم می کنیم. از گوشه سمت راست الگو مقدار 6/1 دور گردن +2 پایین آمده هلال گردن جلو را ترسیم می کنیم. از گوشه سمت چپ مقدار 2 سانتی متر پایین می آییم و هلال گردن پشت را ترسیم می کنیم.از خط سینه 7 سانتی متر بالا آمده خطی افقی رسم می کنیم، خط فوق خط کارو نام دارد.(دوخت و الگو تاپ ساده)

الگو تاپ

آموزش تاپ مدل قهرمانی

مقدار 2/1 کارو جلو از سمت راست روی خط کارو داخل می شویم و از سمت چپ کادر مقدار 2/1 کارو پشت جلو می آییم، سپس سرشانه نقطه حاصله روی خط کارو و مقدار 4/1 سینه را به هم متصل کرده،حلقه آستین را ترسیم می کنیم اینک الگو اساس کش ما آماده می باشد.

برای پیاده کردن مدل تاپ قهرمانی روی الگو اولیه از انتهای سرشانه 4 سانتی متر داخل شده سپس 2 تا 3 سانتی متر علامت می زنیم. از قسمت جلو 8 سانتی متر یقه را باز کرده و هلال یقه جدید را به مقدار سرشانه وصل کرده و هلال یقه جلو را ترسیم می کنیم. برای بازی یقه پشت 4 سانتی متر یقه را باز کرده و هلال جدید را به مقدار سرشانه وصل کرده و هلال یقه پشت را ترسیم می کنیم. برای طراحی حلقه آستین پشت، روی خط کارو 5 سانتی متر داخل شده و هلال حلقه را طراحی کرده و هلال حلقه جلو را نیز طراحی می کنیم.

برای خرید الگوی آماده تاپ پشت ضربدری کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس