۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش الگوسازی و دوخت یقه هفت پشت و پیلی دوقلو

آموزش الگوسازی و دوخت یقه هفت پشت و پیلی دوقلو

سلام دوستان و همراهان عزیز، امروز برای شما آموزش دوخت یقه هفت پشت باز و همینطور پیلی دوقلو در وسط پشت را آماده کردیم، با ما همراه باشید. برای کشیدن الگو اول مدلسازی پشت را انجام میدهیم که همان پیلی که می خواهیم پشت لباس بدهیم، به خط وسط پشت لباس به اندازه 2 برابر پهنای پیلی باید به خط وسط پشت اضافه کنیم، مثلا اگر پیلی 5 سانتیمتر است ما باید 10 سانتیمتر به خط وسط پشت اضافه کنیم و بعد این خط را عمود می کنیم تا پایین، این یقه پشت لباس ما است.

الگوسازی و دوخت یقه هفت پشت

ما بازی یقه را از قسمت اولین مهره گردن با متر روی تنه اندازه می زنیم که تا کجا می خواهیم باشد بعد از این نقطه میایم پایین، ما می خوایم این بازی یقه تا خط سینه بیاید بعد از آن بازی یقه از سرشانه به هم دیگه وصل می کنیم، وسط خط را پیدا می کنیم و 5 سانتیمتر میرویم داخل و خط را به شکل هلال می کشیم که این کار باعث می شود که روی تن قشنگ تر بخوابد بعد از آن الگو را قیچی می کنیم، پیلی که روی الگو کشیدیم را روی کاغذ تا می کنیم و بعد از اینکه پیلی را تا کردیم تا خط را قیچی می کنیم.

 

شومیز یقه پشت باز

 

دوخت پیلی پشت شومیز

اولین مرحله ای که باید انجام بدهیم پیلی پشت شومیز است، اول باید خط وسط را تا زاویه پیلی با دوخت درشت چرخ می کنیم تا بتوانیم پیلی ها را صاف اتو کنیم بعد از اینکه دوخت درشت چرخ کردیم پارچه را صاف میگذاریم و وسط پیلی دقیقا می افتد وسط پشت که دوخت رفتیم و پیلی را اتو می زنیم که صاف بشه بعد از اینکه این کار را انجام دادیم دوخت درشت را می شکافیم.

 

بعد از اینکه اتو زدیم و دوخت درشت را شکافتیم به همان شکل پارچه را تا می کنیم و پیلی ها را از یقه یه دوخت میرویم که به آن وصل باشد و تکان نخورد و سجاف یقه و پارچه را رو به روی هم میگذاریم و دورتادور یقه را می دوزیم فقط دورتادور یقه را 5 سانتیمتر مانده به سرشانه نمیدوزیم. مرسی که تا پایان این ویدئو همراه ما بودید، ویدئوهای بعدی ما را هم حتما نگاه کنید چون آموزش جلوی این یقه را هم برای شما فراهم کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس