۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

پورتفولیو طراحی لباس

پورتفولیو طراحی لباس

در این مقاله با پورتفولیو طراحی لباس آشنا می شوید. هر طراح مُد (آموزش طراحی لباس) بلندپروازی در مقطعی از حرفه خود به جمع‌ آوری پورتفولیو نیاز دارد. با راهنمایی‌ های اندکی که در زمینه طراحی وجود دارد شاید این کار کمی سخت به نظر برسد؛ اما اگر بدانید قرار است کارهای خود را به کجا ارائه دهید و از خواسته‌ های آن ها آگاه باشید، شانس خوبی برای خلق یک پورتفولیوی عالی خواهید داشت.قویترین و ممتازترین کار ها را برای رزومه خود انتخاب کنید. وقت وحوصله به خرج دهید و سعی کنید عکس هایی که از کارهایتان می‌گیرید، بهترینکیفیت را داشته باشد. یادتان باشد این پورتفولیو نماینده تمام استعدادٰ،هنر و توانایی و مهارت شماست. در ادامه نکات مهم در تهیه پرتفولیوی فشن(طراحی لباس فشن) وطراحی لباس و پارچه را با دقت بخوانید و انجام دهید.

پورتفولیو طراحی لباس

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

پورتفولیو طراحی لباس چیست

۱- برای ساماندهی و نگهداری کارها نیاز به یک فولدر و یا پوشه ای مناسب دارید که می توانید خودتان با سلیقه ی شخصی بسازید و یااز فروشگاه به صورت آماده تهیه کنید (فروش لباس)

پورتفولیو طراحی لباس

  ۲- بهترین کارها و آثار خودتان را جمع آوری کنید. آن ها را دسته بندی کنید تا هر گروه یک مجموعه‌ی مستقل شود. بهتر است دسته بندی هایتان با الهامات طراحی شما هماهنگ باشد (مثال : مجموعه الهام از معماری  ، شعر ، بافت و یا یک قطعه فلز زنگ زده باشد).(ایده طراحی لباس 3)

طراحی لباس

۳-طراحی های دستی و اسکچ هایتان را هم اندازه کنید و بر اساس روند حرکت موضوع چیدمان کنید. طراحی های بر مانکن (آموزش کشیدن مانکن در طراحی لباس) را جدا و طراحی و لباس های فلت و گسترده را جدا بگذارید. لباس ها را بر اساس گروه بندی فشن مثل لباس های اسپرت، لباس های شب، اوت کوتر، اکسسوری(کلیپ تصویرسازی اکسسوری) و .. حتما جداگانه دسته بندی کنید. گر نمونه کارهای زیادی دارید می‌توانید دسته بندی بر اساس نوع لباس مثل دامن، شلوار، کت ، کفشٰ کیف و .. صورت بگیرد.(مدل مانتو)

پورتفولیو طراحی لباس پورتفولیو طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس