۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فروش لباس

فروش لباس

فروش لباس آخرین مرحله از یک کسب و کار خیاطی (الگو خیاطی ) است. مهارت داشتن در فروش و یاگیری شیوه های جدید در آن شما را یاری می کند تا زودتر به هدف خود برسید.در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با نحوه ی فروش لباس آشنا شوید.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

                                                          آموزشگاه خیاطی کرج

 

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

پورتفولیو بسازید

 اگر می خواهید به طور حرفه ای کسب و کار خود را انجام دهید .ساخت یک پورتفولیوی (پورتفولیو طراحی لباس ) خوب اولین گام برای موفقیت در فروش محصول است.برای این کار عکس بگیرید. از گرفتن عکس‌ های سرسری برای قرار دادن در پورتفولیو خود داری کنید. می توانید از یک مدل یا کسی که با این حرفه آشناست راهنمایی و کمک بگیرید؛ هم برای پوشیدن لباس و هم برای عکاسی.

فروش لباس

فروش لباس

 تحقیق کنید

   ببینید آیا فروشگاه‌ های مستقلی برای فروش لباس که محصولاتی شبیه چیزی که شما دوخته‌اید داشته باشند، می‌شناسید؟ آیا وبسایتی دیده‌اید که لباس‌هایی شبیه آن را بفروشند؟ سعی کنید طراح‌ هایی را پیدا کنید که کارشان شبیه کار شماست و استراتژی و تاکتیک فروش آن ها را یاد بگیرید.

فروش لباس

از منابع آنلاین استفاده کنید

   بعضی از وبسایت‌ ها چیزی که شما طراحی کرده‌اید را اگر مورد توجه خودشان یا کاربرهایشان قرار بگیرد، برای شما می‌دوزند. از این وبسایت‌ ها باید زمانی استفاده کنید که یک ایده و طرح عالی دارید اما نمی‌توانید یا نمی‌خواهید خودتان آن را بدوزید.

آموزش فروش لباس

 یک فروش لباس طراحی کنید

   اگر می‌خواهید بطور مستقل کار کنید و خودتان آنچه طراحی کرده‌اید و دوخته‌اید را به فروش برسانید، ابتدا باید یک وبسایت فروش لباس راه‌اندازی کنید. این روزها همه به خوبی می‌دانند که یک وبسایت را چطور طراحی کنند، اما اگر آشنایی ندارید، وبسایت‌های زیادی برای این منظور وجود دارند که می‌توانید از آنها ایده بگیرید.

فروش لباس

برند شخصی خود را داشته باشید

   در فضاهای مجازی برای برندها (معرفی برندهای مطرح جهان ) کلمات چیزی فراتر از وسیله‌ای برای انتقال پیام است. با توجه به اینکه کاربران  روز به روز بیشتر از یکدیگر راهنمایی و تایید می‌گیرند و برای انتخاب یک برند بیشتر از قبل به مقالات و وبلاگ‌ها مراجعه می‌کنند، لازم است برندها ارتباط خود را با مشتری‌ها بیشتر کنند، در دسترس‌تر و دارای شخصیتی منحصر به فرد و مشخص باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس