۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس فشن

طراحی لباس فشن

طراحی لباس فشن در آموزشگاه های طراحی لباس آموزش داده می شود و این رشته را در سطوح مقدماتی و پیشرفته برای علاقه‌ مندان در این زمینه برگزار می کنند. اگر خلاق (ایده و خلاقیت در طراحی لباس) و یا عاشق مد (طراحی مد) و فشن هستید، رشته طراحی لباس (آموزش طراحی لباس آکادمی پارس ) مناسب شماست. طراحی مد و لباس، هنر استفاده از طراحی و زیبایی شناسی در تولید پوشاک، کیف، کفش و زیورآلات است.

 

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

طراحی لباس فشن

هر فردی در انتخاب لباس خودش سلیقه خاصی را به کار می‌گیرد و با توجه به نوع کاربرد آن، جنس، طرح و رنگ خاصی (رنگ آمیزی و جزئیات در طراحی لباس) را در نظر می‌گیرد. با توجه به اهمیت طراحی لباس در شرایط زمانی کشور ایران، لازم است بیش از پیش به این مقوله پرداخته شود.

یک    طراح مد و لباس باید  شناخت خوبی نسبت به رنگ­ ها و اشکال داشته و در هنر دوخت و برش توانمند باشد. او باید از آخرین تحولات و تغییرات در دنیای مد اطلاع داشته و جامعه خود را به خوبی شناخته و از نیاز و علایق آن آگاه باشد تا بتواند متناسب با نیاز و علایق آن­ ها مدهای زیبا و مورد پسند  را ارائه دهد. هنر جویان با گذراندن واحد هایی مانند اصول طراحی لباس، مبانی رنگ و خلاقیت و تکنیک های رنگ آمیزی (طراحی لباس با گواش ) در طراحی لباس؛ مهارت در طراحی پیدا کرده و با گذراندن نرم افزار های ایلاستریتور (آموزش ایلاستریتور ) و فتوشاپ (آموزش تصویری طراحی چاپ سیلک اسکرین با فتوشاپ ) ایده ­های خود را اجرایی می­ نمایند. 

طراحی لباس

رشته طراحی لباس در ایران در چند دانشگاه اصلی شهرهای مختلف طی سال‌ های اخیر بسیار پیشرفت کرده و اساتید و مباحث حرفه‌ای شده‌اند. این یکی از تفاوت ‌های تخصصی طراح لباس آکادمیک با دیگر طراحان است که قادر به طراحی در همه زمینه‌ های فشن به صورت علمی هستند.
طراحی لباس فشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس