۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو

دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو

در مقاله دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو به معرفی کتاب های کاربردی در خیاطی می پردازیم. آموزش خیاطی(کتاب آموزش گام به گام خیاطی ) بدون الگو برای افراد مبتدی توصیه نمی‌شود؛ زیرا در این روش الگو به طور مستقیم روی پارچه پیاده می‌شود و نیاز به دقت فراوان دارد .حتی برخی از ریزه‌کاری‌ها مانند پنس گرفتن در این روش به خوبی انجام نمی‌شود. اگر هنرجو یک الگو را خراب کند فقط یک کاغذ را خراب کرده؛ اما وقتی می‌خواهد الگو را روی پارچه پیاده کند کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند لباس را خراب کند.

دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو

دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو

دوختن لباس از روی ژورنال‌های خیاطی و الگوی آماده بیشتر به کسانی توصیه می‌شود که جثه مناسبی داشته باشند زیرا الگوهای آماده بر اساس جثه مانکن(مانکن لباس زنانه ) درست شده‌اند و تغییرات لازم مانند اوزمان، چین و برش و… در آن اعمال شده است و نیازی نیست کار اضافه انجام دهید. فقط الگو را می‌گذارید روی پارچه و می‌برید.

دانلود کتاب الگو لباس زنانه

دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو

    همانگونه که می دانید در فراگیری خیاطی، روش هایی وجود دارد، از جمله: خیاطی بدون الگو.( آموزش گام به گام خیاطی بدون الگو )یکی از مشخصات این روش، ساده بودن آن است زیرا یادگیری آن سریع و کم هزینه تر می باشد و خیلی زود به نتیجه می رسد، بنابراین بیشتر زنانی که علاقمند به روش خیاطی بدون الگو هستند این هنر را سریع تر فرا می گیرند. کتاب آماده شده نوشته زهره عباسی شما را براحتی و با تصاویر مختلف با هنر خیاطی آشنا می کند.

دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو(دانلود کتاب آموزش دوخت مانتو )

کتاب های دیگر در زمینه ی آموزش خیاطی

دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو دانلود کتاب آموزش خیاطی با الگو

 

دانلود کتاب ایرادهای اندامی

فهرست کتاب نازک دوزی به شرح زیر می باشد:

شامل: دامن تنگ، دامن های فون، طرز قرار گرفتن الگو روی پارچه های طرح دار، دامن های پیلی دار، دامن شلواری، دامن با برش افقی، دامن کلوش، ترک ساده، مدل ماهی، سه طبقه کمر کش، دورچین، اشکالات اندامی در افراد مختلف و نکات ریز الگو و دوخت دامن .(رفع ایراد اندامی در خیاطی)

آموزش شلوار

شامل : شلوار راسته، ایرادهای اندامی در شلوار(آموزش الگوی شلوار پسرانه )، شلوار راسته گشاد، شلوار پیلی دار، شلوار کوتاه دوبل( برمودا)، شلوار سر همی، نکات ریز برش و دوخت شلوار و آسترکشی شلوار .

دانلود کتاب آموزش مقدماتی خیاطی با الگو

آموزش نازک دوزی

آموزش بالاتنه

شامل: اندازه گیری استاندارد بالاتنه، اندازه گیری لازم برای لباس زنانه، جدول درجه بندی، جدول آزادی ها، الگوی اولیه پیراهن تنگ، مقدار جای دوخت بالاتنه، پیراهن ترک برش فیانگودار، برش از سرشانه، یقه های مسطح باز(آموزش دوخت یقه )، پیراهن فیانگودار مدل ماهی گوده دار و جلیقه.

آموزش آستین

شامل : طریقه اندازه گیری استاندارد آستین، آستین یک درز، آستین یک درز همراه با پنس و بدون پنس، طریقه بر طرف کردن ایراد بازوهای چاق، آستین چین دار، آستین کلوش و آستین افتاده .(دانلود کتاب خیاطی به روش مولر)

کتاب خیاطی، دانلود کتاب آموزش خیاطی لباس مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس