۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مانکن لباس زنانه

مانکن لباس زنانه

در ادامه میخواهیم در مورد مانکن لباس زنانه و اشکالات اندامی و تا حدودی استایلینگ صحبت کنیم. با آکادمی هنر پارس همراه باشید.

مانکن لباس زنانه

اگر اندام ریزی دارید

اگر به اصطلاح ریزنقش هستید از لباس ‌هایی که برش ‌های ساده‌ای دارند استفاده کنید. از انواع پارچه‌ های حاشیه ‌دار و لباس ‌های والان ‌دار بپرهیزید. لباسی متناسب با اندام کوچک خود انتخاب کنید. از تضاد رنگ ‌ها برحذر باشید.

لباس ‌های یک رنگ طول قد شما را بیشتر نشان می ‌دهد. اگر خیلی لاغر و باریک‌ اندام هستید لزومی ندارد دایم کفش ‌های پاشنه بلند بپوشید. کفش ‌های پاشنه کوتاه با لباس مناسب قامت شما را متناسب ‌تر نشان می‌دهد.

وضع و حالت بدن در زیبائی اندام تأثیر زیادی دارد. حتی اگر اندام زیبائی داشته باشید، بی ‌توجه به درست ایستادن، درست راه رفتن و درست نشستن، اثر هر لباس مناسبی را از بین می‌برید. شانه ‌های افتاده، پشت ‌قوز کرده و خمیده، شکم پیش آمده و سینه عقب رفته افزون بر نامتناسب جلوه دادن لباس و اندام شما، بر سن‌ تان نیز می‌افزاید.

با آنکه انتخاب لباس مناسب حتی این مشکل را هم رفع می‌کند، اما به کمک ورزش روزانه بکوشید این وضع را اصلاح کنید. و بدن را به شکل متناسب درآورید. تا دستیابی به این هدف (اصلاح حالت بدن) از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان بپرهیزید و لباس‌های آزاد و راحت با سرشانه‌های چهارگوش بپوشید.

اگر قد خیلی بلندی دارید

مانکن‌های طراحان معروف دنیا همه یک سر و گردن از بقیه مردم بلندتر هستند و به نظر می‌آید که این نشانه موفقیت آنهاست! اما در این مورد هم تناسب شرط است. اگر قد بلند و لاغر هستید از لباس‌ های زرق و برق‌ دار می‌توانید استفاده کنید. شنل، کت‌های گشاد با اپل‌های پهن و … برازنده شما است.اگر در پیدا کردن شلوار مشکلی دارید، می‌توانید از شلوارهای مردانه استفاده کنید. اگر خیلی بلندقد هستید پیدا کردن دامن مناسب نیز برایتان‌ مشکل است. از پوشیدن دامن‌ های خیلی بلند و یا خیلی کوتاه اجتناب کنید، زیرا قدتان را بلندتر نشان می‌دهد. بهتر است جوراب شلواری همرنگ دامن خود بپوشید.

اندام گلامانکن لباس زنانه مانکن لباس زنانهبی شکل

برای کسانی که سینه‌ های کوچک و باسن بزرگی دارند مناسب‌ ترین لباس ، تأکید روی شانه‌هاست. مثلاً شانه‌های اپل‌دار، کارهای دستی روی شانه و … که شانه را بیشتر به چشم آورد. اگر اندام شما به این شکل است از پوشیدن لباس‌های بافتنی کبریتی و شلوارهای تنگ بپرهیزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس