۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

تفاوت دوره نازک دوزی با مانتو و شومیز

تفاوت دوره نازک دوزی با مانتو و شومیز

سلام به دوستداران هنر خیاطی در این مقاله به تفاوت دوره نازک دوزی  با مانتو و شومیز میپردازیم. در این ویدیو می خواهیم به سوالات خیلی از متقاضیان دوره های مبتدی و تخصصی خیاطی پاسخ بدهیم و درباره تفاوت این دو دوره در موسسه اشاره کنیم، شما با دیدن این ویدیو و مطالعه کپشن آن می توانید به سوال هایی که در ذهنتان است پاسخ دهید.

 

تفاوت دوره نازکدوزی و دوره مانتو و شومیز با پیش نیاز در چیست؟

دوره نازکدوزی شامل همه قسمت های اساس الگوسازی می باشد از قبیل بالاتنه، آستین، انواع یقه ها، دامن ها و اساس شلوار می باشد ولی دوره مانتو و شومیز بدون پیش نیاز شامل آموزش الگوی اساسی می باشد که فقط برای مانتو مناسبند از قبیل بالاتنه، آستین و انواع یقه ها که شامل یقه های تخت و پایه دار می باشد و همچنین چندین مدل آستین و چند مدل مانتو و جیب را هم آموزش می دهند.

دوره نازکدوزی و دوره مانتو شومیز با پیش نیاز برای چه کسانی مناسب است؟

هر دو دوره برای افرادی مناسب می باشند که صفر هستند و چیزی از خیاطی نمی دانند یا به اصطلاح تاکنون سوزن هم به دست نگرفته اند! دوره مانتو و شومیز برای کسانی که صفر هستند اما فقط علاقه به یادگیری مانتو و شومیز دارند مناسب تر می باشد.(نظر هنرجوی دوره نازک دوزی)

تفاوت دوره نازک دوزی با مانتو و شومیز

سرفصل های این دو دوره چه تفاوت هایی باهم دارند؟

در دوره خیاطی و نازکدوزی هر آنچه که برای خیاطی لازم است را فرا می گیرید هم بالاتنه هم آستین و یقه ها و هم دامن و شلوار ولی در دوره مانتو و شومیز بدون پیش نیاز فقط به امور مربوط به مانتو شومیز پرداخته می شود که شامل اساس بالاتنه، آستین و یقه ها می باشد و در کنار آن نیز به انواع برش های متداول در مانتو پرداخته می شود و طریقه دوخت جیب را نیز آموزش می دهند.
اگر دوستی دارید که به خیاطی علاقه دارد اما نمیداند از چه دوره ای باید شروع کند، به او پیشنهاد دیدن این ویدیو را بدهید و یا لینک این مقاله را برای او ارسال کنید.

بعد از دوره نازکدوزی و مانتو و شومیز بدون پیش نیاز چه دوره تخصصی را می توان گذراند؟

بعد از دوره نازکدوزی هر دوره تخصصی مثل مجلسی، عروس، مانتو با پیش نیاز و… که تمایل داشته باشید را می توانید انتخاب کنید چون تمامی اساس های لازم از قبیل بالاتنه و دامن و … را در آن می گذرانید اما پس از گذراندن دوره مانتو و شومیز بدون پیش نیاز هیچ دوره تخصصی دیگری را نمی توانید بگذرانید چون فقط اساس بالاتنه و آستین و یقه ها را یاد گرفته اید و چیزی از اساس شلوار و دامن نمی دانید.

در هر کدام از این دو دوره چه سرفصل هایی آموزش داده می شود؟

در دوره نازکدوزی اساس الگوسازی بالاتنه، آستین، یقه های تخت و پایه دار، دامن ها و شلوار را آموزش میبینید یعنی انتهای دوره می توانید مانتو، پیراهن، انواع دامن و شلوار ساده را بدوزید و با کمی خلاقیت و استعداد نیز می توانید با ترکیب چیزهایی که یاد گرفته اید مدل های جدیدی خلق کنید، در دوره مانتو و شومیز بدون پیش نیاز با اساس الگوسازی بالاتنه، آستین، انواع یقه های تخت و پایه دار آشنا می شوید و در طی دوره انواع انتقال ساسون و برش های منحنی، زاویه دار و عصایی را یاد می گیرید و با دوخت شومیز زنانه هم آشنا می شوید و انواع آستین لاله ای، پفی و… را در کنار الگوسازی و دوخت مانتو کیمونو، مانتو با یقه آبشاری را آموزش می بینید.
اگر از این مقاله و توضیحات آن راضی هستید و برایتان کاربردی است ما را لایک بفرمایید.

دوره مانتو و شومیز بدون پیش نیاز چقدر طول می کشد؟

طول مدت دوره نازک دوزی به این بستگی دراد که هفته ای چند روز در کلاس ها شرکت کنید، اگر هفته ای 2 روز در کلاس ها شرکت کنید(یکشنبه و سه شنبه ها) این دوره را در 3 ماه تمام می کنید و اگر هفته ای 3 روز را انتخاب کنید(شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) این دوره را در 2 ماه تمام می کنید، اگر هم کلاس های فشرده را انتخاب بفرمایید(پنجشنبه ها یا جمعه ها) می توانید 3 ماهه آن را تمام کنید.
برای اطلاعات بیشتر از سرفصل ها و طول مدت دوره نازکدوزی اینجا کلیک کنید.
برای آشنایی کامل با دوره نازک دوزی اینجا کلیک کنید.

مبلغ این دوره ها چقدر است؟

مبلغ دوره مانتو و شومیز با پیش نیاز با 25% تخفیف 1.790.000 تومان و مبلغ دوره نازکدوزی با 25% تخفیف 1.950.000 تومن می باشد و امکان پرداخت بصورت اقساط در 2 یا 3 قسط نیز برای شما عزیزان وجود دارد.

آیا بعد از اتمام دوره مدرکی ارائه می شود؟

بله بعد از پایان دوره مدرک بین المللی و دوزبانه زیر نظر وزارت ارشاد و بنیاد ملی مد و لباس و آکادمی پارس به هنرجویان اعطا می شود.

با آکادمی هنر پارس همراه باشید تا بتوانید به یک خیاط حرفه ای تبدیل شوید و از داشتن این هنر به خود ببالید.
اگر سوال دیگری دارید که در این ویدیو به آن پرداخت نشده است لطفا زیر همین پست کامنت بگذارید یا پیام بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس