۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

برند بربری

برند بربری

 در این مقاله به معرفی برند بربریburberry می پردازیم.درسال ۱۸۵۶ توماس بربری انگلیسی برند Burberry را به دنیا   معرفی کرد. طراحی های چهارخانه معروف این برند و آن شوالیه سوار بر اسب لوگویش همواره مورد توجه شیکپوش ها واقع شده است.

برند بربری

  لباس های بربری توسط افراد مختلفی، از افراد عادی گرفته تا مدل ها و ستاره های هالیوود مورد استفاده قرار می گیرد، حتی سربازان در جنگ جهانی اول نیز کت های بربری به تن می کردند. سابقه کهن این برند برای طرافدارانش شناخته شده است.(معرفی برند های مطرح جهان )

برند بربری

   توماس بربری یک فروشگاه کوچک لباس باز کرد،هرچند در ابتدا موفقیت چندانی نداشت ، اما دست از تلاش برنداشت(برند بالمین ) . در  ۱۸۷۰ او در مورد فروش لباس های مختلف تصمیمش را تغییر داد و روی فروش لباس‌های بیرون از منزل پوش متمرکز شد. هرچند توماس یک انگلیسی زاده بود ولی به آب و هوای بارانی انگلیس عادت نداشت و مدام از استخوان درد که در فصول بارانی به سراغش می آمد نالان بود . او پس از مراجعه به دکتر برای دردهای روماتیسمی مفاصلش دانشت که با پوشیدن بارانی پلاستیکی میتواند تا حد زیادی این دردها را سامان بخشد . او به فکر اختراع یک پارچه ی جدید افتاد که از آن نوعی بارانی نخی درست کند که علاوه بر محافظت در برابر باران، مانع تنفس پوست بدن نیز نشود؛ بنابراین پارچه مقاوم و جدید «گاباردین » را (انواع پارچه ) در سال ۱۸۸۰ ابداع نمود و البته که با این کار به شهرت زیادی رسید.

برند بربری

تاریخچه برند بربری

   کیفیت ضد آب بودن لباس‌ های بربری زمانی که در سال ۱۹۱۱، کاپیتان روآلد آموندسن نروژی که برای نخستین بار پا به قطب جنوب گذاشت و برای سفرهای اکتشافی خود از لباس‌های بربری استفاده کرد، کاملا تایید شد.همفری بوگارت نیز در فیلم کازابلانکا یک بارانی بربری بر تن کرده بود.برند بربری برند بربری برند بربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس