۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش جنسیت سازی خز

آموزش جنسیت سازی خز

سلام با آموزش جنسیت سازی خز در طراحی لباس خدمت شما هستیم ابتدا طرح مورد نظر را خیلی کمرنگ کشیده و سپس با مداد رنگی شروع به رنگ آمیزی می کنیم با رنگ اُکر شروع می کنیم، خطوط رفت و برگشتی که هر دو نقطه چه شروع و چه پایان از خطوط کمرنگ به پررنگ و محو باشد.

جنسیت سازی خز

هنگام کشیدن خطوط به فرم طرح خود نیز دقت می کنیم، خطوطی که می کشیم با فشار کم شروع می شود و با فشار کم هم تمام خواهد شد؛ نوک مدادرنگی حتماً تیز تیز باشد تا خطوط خز حس شود؛ از چند تونالیته قهوه ای رنگی در این نوع خز استفاده کرده ایم. ابتدا اُکر بعد کمی تیره تر و درانتها هم از مشکی استفاده می کنیم، هنگام رنگ آمیزی نور را هم در نظر می گیریم و فشار دست رو هنگام کشیدن وسط خطوط کم می کنیم تا به نظر روشن تر برسد و نور دیده شود.

 سعی می کنیم قسمت هایی را رنگ نکنیم تا درخشش موهای خز حفظ بشود و کار تخت و یکنواخت نباشد، بعضی نقاط را با مدادرنگی تیره، تیره تر می کنیم و به کار حجم می دهیم تا لایه های مو که روی هم آمده اند بهتر احساس شود.  مرز دور خز همیشه صاف و یکنواخت نیست و همیشه خطوطی که از مرز بیرون رفته اند کشیده می شوند. برای آموزش حرفه ای تر طراحی لباس همراه با مدرک بین المللی اینجا کلیک کنید.

در این طرح مرز خطوط را با مدادرنگی تیره حتی مشکی رنگ می کنیم؛ هرچه نور و سایه بیشتر باشد و کنتراست بیشتری داشته باشد حجم کار هم بهتر نشان می دهد و به کار عمق بیشتری می دهد، پس همیشه از مدادرنگی کمرنگ شروع می کنیم و در انتها به مدادرنگی های تیره می رسیم و با مدادرنگی مشکی نور و سایه نهایی را روی کار می آوریم  شما می توانید هر تونالیته رنگی دیگری را که مایلید برای رنگ آمیزی انتخاب کنید.  با آرزوی موفقیت برای شما

آموزش جنسیت سازی خز

برای آموزش های بیشتر (جنسیت سازی ساتن در طراحی لباس، الگوی پالتو خزدار، جنسیت سازی پوست ماری، جنسیت سازی فوتر و ورنی ) کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس