۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)| اکثر ما دو نوع لباس در کمدهایمان داریم: لباس های کلاسیک و طبق مد روز. ما باید برای هر فصلی یا هر مهمانی و… حداقل یک دست لباس در کمدمان داشته باشیم و این مهمه که چه لباس های را انتخاب کنیم.برای طراحی کمد لباستان باید سلیقه خود را بشناسید و بدانید از چه رنگ بیشتر خوشتان می آید یا چه طرحی و رنگی بهتان می آید.

۱-یک بارانی

   حتما حتما ما باید حداقل یک دست بارانی در کمد لباسمان داشته باشیم . بهتر است که یک بارانی با طرح کلاسیک داشته باشیم چون همه ما میدانیم که لباسهای کلاسیک هیچگاه دمده یا فراموش نمیشند و البته میتوانیم بارانی را در محل کار هم بپوشیم.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۲_شلوار جین

   همه ما حداقل یک شلوار جین در کمد لباس هایمان داریم پاره، دمپاه گشاد ، فاق کوتاه، فاق بلند و….. اما همه آنها یک روز از مد می افتند ولی یک جین ساده همیشه میتونه رو مد باشه. شما باید یک جینی انتخاب کنید تابه اندامتان فرم دهد. جین را میتوانید با هر چی که میخواهید ست کنید

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۳_کفش اسپرت

   زنان زیادی هستند که با کفشای پاشنه بلند میانه خوبی ندارند و ترجیح میدهند یک کفش بدونه پاشنه بپوشند. کفش های اسپرت هم راحتند هم شیک اگه  در محل کارتان دوندگی زیادی داریدتوصیحه میشود کفشای اسپرت بپوشید.کفش های اسپرت همیشه جای مشخصی در کمد لباس زنان دارد.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۴_پیراهن مشکی

   یک پیراهن مشکی کوتاه هیچ وقت از مد نمی افتدمواقعه ای که به مهمانی دعوت هستید و حوصله آماده شدن را ندارید به کار می آید و به دادتانمیرسد و هیچوقت قدیمی نمیشود.

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)

۵_روسری و شال

   خانوم ها تعداد زیادی شال و روسری ست لباسهایشان دارند.در زمستان شال و روسری های پشمی و با رنگهای تیره و درتابستان شال و روسری های نخی و بارنگ های شاد و روشنشال و روسری نقش پررنگی در طراحی کمد لباس برای خانوم ها را دارند.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)

۶_مانتو

   مهم نیست طرفدار کدام سبک هستید شما میتوانید با سلیقه خودتان مانتویتان را انتخاب کنیدشما باید برای هر فصلی یک یا چند مانتو داشته باشید و اگه از خرید کردن خوشتان می آیدمیتوانید مانتوهایتان را با مناسبتای روز ست کنید. امروزه مدلهای مختلفی از مانتو به بازارآمده است پس مهم است چه طرحی با چه رنگی برای خود بگیرید تا به شما بیاید.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۷_پلیور

   یک پلیور مثلا با جنس کشمیر و پشمی با رنگ های خنثی را میتوانید با شلوار جین یا هر شلواری که دوست دارید ست کنید. پلیور میتواند در هر موقعیتی همراهتان باشد.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۸_ کیف مجلسی

   یک کیف مجلسی همیشه برای خانوم ها نیاز میشود میتوانید این کیف کوچک را در مهمانی هااستفاده نماید پس حتما باید یک کیف مجلسی را در گزینه های دیگر برای طراحی کمد لباستان داشته باشید.

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)

۹_ کیف ساده بزرگ

   یک کیف ساده که به اندازه ای بزرگ باشد تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود را درون آن جاییدهید. این کیف را میتوانید در محل کار، دانشگاه ، خرید و حتی مهمانی ها هم از آن استفاده کرد.

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)

۱۰_کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند برای هر خانومی ضروری است. میتوانید  با سلیقه خود یک کفش پاشنه بلند انتخاب کنید. اما پیشنهاد میشود یک کفش مشکی کلاسیک را انتخاب کنید زیرا به هر لباسی می آید و همانطور که میدانیم هیچگاه از مد نمی افتند.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۱۱_بلوز یقه اسکی

   این بلوز ها معمولا در زمستان کارایی دارند میتوانید آن ها را زیر کت یا کاپشن بپوشید. حتی میتوانید در خانه از آن استفاده کنید.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)

۱۲_ نیم بوت

   نیم بوت ها از آن دسته مدل های هستند که هیچگاه قدیمی نمی شوند. اکثرا نیم بوتها را در زمستان ها میپوشند. میتوانید ان را با شلوار جین جذب ست کنید. نیم بوت ها همیشه خانوم ها را فوق العاده میکنند.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۱۳_ تیشرت

   بهتر است چند دست تیشرت با رنگ های مختلف در کمدتان داشته باشید. تیشرت ها را میتوانیدبا هر چیزی ست کنید: دامن، شلوار جین و …. بهتر است رنگ های خنثی هم داشته باشیدزیرا به همه چیز می آیند البته رنگ های شاد هم جای خودشان را دارند.

۱۴_ عینک آفتابی

   عینک آفتابی نه تنها از پوست دور چشم و خود چشم هایمان محافظت میکندظاهر شیکی هم به ما میدهد. باید عینکی را انتخاب کنید تا به پوست و فرم صورتتان بیاید.

طراحی کمد لباس (زنان و مردان)

۱۵_ دامن فون

   نیازی به گفتن نیست که دامن های فون چقدر کاربردی و مورد نیاز است. دامن فون همیشه رومد است بهتر است دامن خود را با رنگی متناسب پوستتان انتخاب کنید  زیرا خیلی مهم استکه چه رنگی بهتان می آید.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۱۶_ کت چرم

   اگر تا به امروز یک کت چرم در کمد لباستان نداشتید بهتر است یکی بخرید. کت چرم با هر سلیقه ای جور است میتوانید کت چرم را با یک جین مشکی و نیم بوت ست کرد.کت چرم میتواند تاثیر زیادی بر روی لباس پوشیدن شما داشته باشد. حداقل بایدیک دست کت چرم در کمد هایتان داشته باشید.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

۱۷- زیورآلات

   هر خانومی عاشق زیورآلات و اکسسوری است.  میتوانید از زیورآلات در هر جایی استفاده کنیددر خرید، محل کار،مهمانی ها و ……بهتر است زیرور آلات را طوری انتخاب کنید تا به صورتتان بیاید.وقتی درباره طراحی کمد لباس حرف میزنیم مسلما فقط درباره خانوما نیست بلکه آقایونهم نقش مهمی در این طراحی دارند. چیزی که هر آقایی باید در کمد داشته باشه حتما یک دست کت و شلوارهبهتره رنگی که انتخاب میکنید خنثی باشه و طرح ساده ای داشته باشه البته میتوانید هر جنسیتیکه دوست دارید انتخاب کنید برای مثال مخمل رنگ های خنثی و طرح ساده همیشه رو مد میماند و میتوانید هرجایی آن را بپوشید پیراهن ساده هم یکی از وسایل مهم برای آقایون است زیرا پیراهن سفید را میتوان با هر چیزی ست کرد.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

   به گفته اشلی ونستون استایلیست معروف” یک کاپشن چرمی هیچ وقت شما را سه سال پیرتر نشان نمیدهد. جذبه خاصی به مردان میدهد و از مهمترین  پوشاک آقایون است”بهتر است کاپشنی را خریداری کنید که اندازه تان باشد و بزرگتر نباشد.چیزی که  مطمئنا تمام اقایون در کمدشان دارند کلاه است. کلاه میتواند لبه دار یا زمستانی باشدالبته بهتر است که لبه دار باشد کلاه نه تنها از پوست صورتتان مراقبت میکند بلکه باعث خوشتیپی تان هم میشود.کت وشلوار همیشه برای هر شرایطی مناسب است مجلس عزا و مهمانی هابهتر است کت و شلواری با رنگ خنثی داشته باشید.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

   کت و شلوار را هم میتوانید در جلسات کاری هم پوشید. کت و شلوار همیشه میتواند گزینه اول اقایون  برای انتخاب لباس باشدشلوار جین مهم ترین لباس در کمد اقایون است برای هر سلیقه هم مناسب استمیتوانید شلوار جین مورد علاقه تان را در کمد لباستان داشته باشیدو از همه مهم تر میتوانید  شلوار جین را با هر چیز دیگری میتوانیدست کنید.کفش اسپرت برای هر جنسیتی مناسب است.بیشتر اقایون از کفش های اسپرت  استفاده میکنندبلکه نه تنها  شیک است خیلی هم راحت است و میشود برای هر سنی استفاده شود.

سوالات کنکور ارشد طراحی لباس ۹۷

در این مقاله ما با چندین لباس که هر انسانی در طراحی کمد لباس به ان نیاز دارد را معرفی کردیم. البته این به سلیقه خود فرد است که بخواهد این لباسها را در کمد خود داشته باشد یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس