۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

آموزش مدل دکلته

آموزش مدل دکلته

آموزش مدل دکلته لباس که بسیاری از خانم ها عاشق این مدل هستن. تاپ دکلته، لباس مجلسی دکلته و دوخت دکلته بدون الگو و…که بسیار کاربرد دارد. از الگو ساده بدون پنس رولت نمایید. به خط مرکزی جلو و پشت ( cf  و cb ) چهار تا پنج سانتی متر اضافه کنید. وسط الگوی آستین را قیچی کنید به خط وسط آستین، نیز ۳ الی ۴ سانتی متر اضافه نمایید و موازنه جلو و پشت آستین را روی موازنه حلقه جلو و پشت بالا تنه قرار دهیدو برش روی لباس و آستین را مانند شکل رسم نمایید. یک خط در قسمت جلو و پشت، تکه روی لباس و یک خط روی موازنه آستین های جلو و پشت رسم کنید سپس این قسمت را رولت کنید.خط های رسم شده روی قسمت رولت شده را قیچی کنید و پایین آن را ۳سانتیمتر اوزمان بدهید. خط های پهلوی جلو و پشت هر کدام ۳ الی ۴ سانتی متر اوزمان بدهید. پنس های کمر را حذف نمایید.

آموزش مدل دکلته لباس

برای دوخت تکه روی لباس:

نواری به طول برش بالاتنه جلو و پشت و آستین به عرض ۸ سانتی متر به شکل لیفه بدوزید و کش ۲ سانتی را از لیفه عبور دهید. سپس ما بین لباس و تکه روی لباس قرار داده و از پشت لباس بدوزید.

آموزش مدل دکلته آموزش مدل دکلتهآموزش مدل دکلته

برای آموزش خیاطی کلیک کنید

برای اموزش طراحی لباس کلیک کنید

آکادمی هنر پارس برای عزیزانی که نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند آموزش مجازی خیاطی و طراحی لباس را آماده ارائه با این علاقه مندان و عزیزان کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس