۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مسابقه طراحی لباس

پنجمین فراخوان مسابقه طراحی لباس که در شعبه کرج

پنجمین فراخوان مسابقه طراحی لباس که در شعبه کرج در تاریخ 11/09/1400 روز پنجشنبه با حضور هنرمند محبوب کشور سرکار خانم آشا محرابی برگزار شد.

موضوع مسابقه، طراحی لباس برای سرکار خانم محرابی بود و همچنین نفرات برگزیده نیز به انتخاب خانم محرابی و با سلیقه شخصی خود ایشان انجام شد.

مسابقه طراحی لباس با جوایز ویژه

مسابقه طراحی لباس آکادمی پارس با حضور طراحان و دانشجویان حوزه طراحی و دوخت و فشن برگذار شد و ایده ها و طراح های خود را شرکت کنندگان به نمایش گذاشتند. یک طراح با شرکت در این مسابقات می تواند شناخته شود و اعتبار کسب کند. مخصوصا افرادی که به دنبال فعالیت در خارج از کشور هستند و می خواهند به راحتی در کشور های مختلف به عنوان یک کارشناس مد و فشن رفت و آمد کنند، شرکت در این مسابقات فرصت خوبی است و میتوانند با شرکت در دوره های آموزشی مدرک بین المللی بگیرند. شما در این مسابقات می توانید با طراحان و برند های مختلف نیز آشنا شوید. آشنایی با برند های مختلف می تواند فرصت خوبی برای شما ایجاد کند تا بتوانید برای همکاری بیشتر نظر آنها را جلب کنید.

مسابقه طراحی لباس همراه با سرکار خانم آشا محرابی

موضوع مسابقه، طراحی لباس برای سرکار خانم محرابی بود و همچنین نفرات برگزیده نیز به انتخاب خانم محرابی و با سلیقه شخصی خود ایشان انجام شد و هیئت داوران آکادمی پارس در انتخاب طرحهای برتر نظری ندادند تا مسابقه تنها به انتخاب ایشان باشد تا کمی شبیه سازی معاشرت با مشتری در عرصه کار باشد.

مسابقه طراحی لباس آکادمی هنر پارس

پس از پایان این مسابقه تمامی کارها که در دو سانس برگذار شد جمع آوری شد و داور مسابقه نفرات برگذیده را انتخاب کردند و در فیلم مسابقه هم معرفی شدند و مصاحبه کوچکی انجام شد که دیدن این مصاحبه خالی از لطف نیست. هنرجویان آکادمی پارس که دوره های طراحی لباس را گذرانده بودند در این مسابقه درخشیدند و موسسه نیز به این افراد افتخار میکند که توانستیم قدمی در پرورش و توسعه هنر در جامعه برداشته باشیم.

مسابقه طراحی لباس و جوایز نقدی

جوایزی هم که در فراخوان قول آن را داده بودیم به نفرات برگزیده اهدا شد و آکادمی پارس از تمامی افرادی که در این مسابقه شرکت کرده بودند و زحمت زیادی کشیدند کمال تشکر را دارد و امیدواریم تا در تمامی مراحل کاری موفق و سربلند باشند. مد و فشن از جمله صنایعی است که اهمیت زیادی در دنیا دارد. هر روز شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پوشاک در دنیا با هم رقابت می‌کنند تا بهترین‌ها را ارائه دهند. اما در نهایت این شما هستید که براساس فشن و مد معرفی شده، سبک و استایل پوشش خود را انتخاب می‌کنید. انتخاب نوع مد و استایل پوشش به فاکتورهای مختلفی مانند عقاید دینی، باورها، فرهنگ و آداب و رسوم بستگی دارد.

آکادمی پارس حامی افراد علاقه مند به مد و فشن

همه ما به خوبی می‌دانیم که نوع پوشش ما در نوع تفکر دیگران نسبت به ما تاثیر گذار است. به عبارت بهتر آنچه که می‌پوشید، نشان دهنده طرز تفکر، شخصیت و سبک زندگی شماست. توجه به نوع پوشش سبب می‌شود که همه ما به موضوع مد و فشن علاقه‌مند باشیم و در این راستا آکادمی پارس حامی افراد علاقهمند میباشد و تضمین معرفی به بازار کار هم دارد.

دوره جامع طراحی لباس و خیاطی آکادمی هنر پارس

دوره های جامع طراحی لباس آکادمی پارس میتواند به صورت تخصصی به افراد کمک کند تا به اهدافشان برسند و پس از این دوره دوره کسب و کار هم برای افراد مشتاق که میخاهند وارد بازار کسب و کار شوند کمک کند که این دوره هم در موسسه برگذار میشود و حتی افرادی هستند که تمایل دارند خیاطی را یاد بگیرند که موسسه پارس دوره های خیاطی را برگذار میکند. شایان ذکر است تمامی دوره ها به صورت آکادمیک و با مدرک بین المللی برگذار میشود به همراه کارت گارانتی 5 ساله که هنرجویان میتوانند تا پنج سال به صورت رایگان از خدمات ما استفاده کنند.

در ضمن به یاد داشته باشیم در حال حاضر صنعت فشن، دومین صنعت مهم در دنیا محسوب می‌شود که گستره بسیار وسیعی دارد. فشن در حوزه‌های مختلف زندگی ما وارد شده و از رنگ و مدل لباس و لوازم، اکسسوری‌ها، معماری خانه و بسیاری موارد دیگر را دربر می‌گیرد

چوایز

نفر اول سرکار خانم مهناز گمنام برنده جایزه 3 میلیون تومانی

نفر اول

نفر دوم سرکار خانم فاطمه الهی جو برنده جایزه 2 میلیون تومانی

نفر دوم

نفر سوم سرکار خانم آتنا محمدزاده برنده جایزه 1 میلیون تومانی

نفر سوم

 

امید است تا تمامی هنرجویان آکادمی پارس و همچنین تمامی هنرمندان در تمامی مراحل زندگی و کاری موفق باشند و در فراخوان های بعدی موسسه سربلند و موفق و جزء نفرات برگزیده باشند.


 

در ادامه تمامی نمونه کارهای مسابقه رو میبینیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس