۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

مدل کت زنانه مجلسی

مدل کت زنانه مجلسی

در مقاله ی مدل کت زنانه مجلسی به آموزش الگوی یک مدل خاص و شیک کت می پردازیم .برای رسم الگوی این کت مجلسی ابتدا الگوی اولیه را آماده کنید سپس مراحل را انجام دهید . با آموزش خیاطی همراه ما باشید.(کت کوتاه زنانه مجلسی )

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

رسم الگو

ابتدا ۳ سانتی متر به وسط جلو برای دکمه خور اضافه می کنیم.روی خط مرکزی ۱۴_۱۲ سانتی متر برای دکلته یقه پایین می آییم(B)(آموزش الگوی لباس مجلسی دکلته )روی سرشانه ۲ سانتی متر برای گشادی یقه داخل می شویم(C)

مدل کت زنانه مجلسی

نقطه C را به B وصل کرده و امتداد می دهیم.از خط مرکزی جلو در پایین لباس ۳ سانتی متر داخل می شویم(F)از نقطه D که حدودا ۲ سانتی متر از خط باسن کوچک پایین تر است، خطی به نقطه F رسم می کنیم.
مدل کت زنانه مجلسی

پنس سرشانه را می بندیم و پنس زیر سینه(انتقال پنس سرشانه ) را خالی کرده و تا پایین ادامه می دهیم. خط سجاف را مطابق با اندازه های شکل ۲ طراحی می کنیم.

مدل کت زنانه مجلسی

   قسمت آبی رنگ کپی شده و پنس لقی یقه بسته می شود. کاغذ را از روی خط MN تا کرده و خط سجاف را کپی می کنیم. چون سجاف سر خود می باشد. این الگو همان الگوی تکه وسط لباس می باشد.

مدل کت زنانه مجلسی

مدل کت زنانه مجلسی بلند

   از سرشانه پشت ۲ سانتی متر و از وسط پشت ۱ سانتی متر یقه پشت را گشاد می کنیم و با سانتی متر به صورت ایستاده اندازه می گیریم.از نقطه C به اندازه ۱/۲ هلال یقه پشت بالا رفته و ۴ سانتی متر پهنای یقه پشت را خارج می شویم.نقطه به دست آمده را به نوک سینه وصل می کنیم(خط بنفش رنگ)این خط را تا کرده و قسمت هایی را کپی می کنیم. کپی از نوک سینه شروع می شود خط پنس بسته شده سرشانه، قسمتی از سرشانه، هلال یقه پشت و پهنای یقه پشت.

مدل کت زنانه مجلسی

مدل کت زنانه مجلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس