۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی پالتو زنانه

طراحی پالتو زنانه

در مقاله ی طراحی پالتو زنانه می خواهیم یک پالتوی پشمی را با مداد و ماژیک طراحی کنیم.با آموزش طراحی لباس همراه آکادمی پارس باشید.(مراحل کشیدن مانکن )

طراحی پالتو زنانه

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

مراحل طراحی پالتوی پشمی

   برای شروع کار مانکن را در فیگور (طراحی فیگور مانکن ) مورد نظر طراحی کنید. در اینجا این فیگور را برای بهتر به تصویر کشیدن لباس طراحی می کنیم.

طراحی پالتو زنانه

طراحی پالتو زنانه

   برای طراحی این پالتو قسمت شانه ها را به سمت بالای شانه ها تا کنار گردن بالا ببرید و کمربند محکمی هم برای آن بکشید اینگونه لباس شیک تر به نظر می رسد.قسمت هایی هم که به علت جمع شدن با کمر بند چین خورده است را طراحی کنید . دست های مانکن را هم در داخل جیب بکشید.(تکنیک های تصویرسازی در مد )

طراحی پالتو زنانه

حالا نوبت رنگ آمیزی است . ابتدا رنگ پایه را انتخاب کنید . در این جا کل پالتو را با مداد رنگی خاکستری رنگ کرده ایم.(طراحی لباس با مداد رنگی )

طراحی پالتو زنانه

   چکمه ها را رنگ کنید . جنس آن ها از چرم مات است پس نیازی نیست که از سفید در آن استفاده شود.کمربند را هم رنگ کنید و برای ایجاد براقیت روی آن با رنگ سفید کار کنید.

طراحی پالتو زنانه

رنگی تیره تر از رنگ اولیه را انتخاب کرده و سایه ها را در قسمت های چین خوردگی ایجاد کنید . می توانید این کار را با ماژیک انجام دهید (آموزش طراحی لباس با ماژیک ).صورت را هم به رنگ پوست سایه روشن بزنید و همچنین موها را رنگ کنید.برای کفش ها هم از رنگی تیره تر استفاده کنید و قسمت های چین خوردگی روی آن را سایه بزنید.

طراحی پالتو زنانه

می توانید با مداد خاکستری تیره تر دورگیری را برای لباس انجام دهید.همینطور برای کفش و کمربند.(روانشناسی رنگ طوسی )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس