۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

طراحی لباس ورزشی

طراحی لباس فوتبال ورزشی

طراحی‌ لباس‌ هایی با اقتباس از تیپ اسپورت یا همان طراحی لباس ورزشی (طراحی لباس مردانه )، راه خود را به دنیای پوشیدنی‌ های فصول گرم سال باز کرده‌ است.  در ترندهای لباس‌های ورزشی زنانه امسال بیشتر برندهای مشهور، ست کاملی از یک لباس ورزشی آماده پوشیدن را طراحی کرده‌اند. از مدل‌ های ملوانی گرفته تا مدل‌های ارتشی، این دو فصل، همه لباس‌های ورزشی جالب زنانه را در خود دارند.

برای آموزش خیاطی اینجا کلیک کنید

برای آموزش طراحی لباس اینجا کلیک کنید

شماره تلفن : ۶۶۵۶۵۹۴۰-۰۲۱

آموزش دوخت لباس‌های ورزشی

   از بین این برندهای معروف، کلوئه (Chloé) لباس‌های ورزشی شیکی را در کلکسیون خود طراحی (آموزش طراحی لباس ) کرده است، برند مارنی (Marni) مجموعه‌ای از لباس‌ های گشاد و سایز بزرگ را با مدل‌ های پر از زیپ به عنوان لباس‌ های اسپورتش آورده است.لاکوست (Lacoste) لباس‌های ورزشی خود را به شکل عرق‌ گیرهای کلاهدار یا پیراهن های پولو طراحی کرده است.

طراحی لباس ورزشی

    مدل‌ های ورزشی کم کم از باشگاه‌ ها خارج شده و به لباس عادی و هر روزه تبدیل می‌شود، طراحان مد هم تلاش کرده‌اند در طراحی لباس های ورزشی کاری کنند که بتوان با آن‌ها مستقیما به سر کار یا خرید رفت.

طراحی لباس ورزشی

آموزش طراحی لباس ورزشی

 (الگوی آماده نیم تنه ورزشی)اگر شما هم علاقه مند به طراحی لباس ورزشی و ورزش فوتبال هستید می توانید از اپلیکیشن طراحی لباس(اپلیکیشن طراحی لباس ) که شرکت آدیداس در پروژه جدید خود این امکان را برای طرفداران فوتبال فراهم کرده تا لباس تیم‌ محبوب خود را طراحی کنند ؛استفاده کنید. پروژه “استودیوی طراح ” آدیداس به کاربران و طرفداران این فرصت را برای طراحی لباس مورد نظرشان برای بازیکنان تیم‌هایی چون رئال مادرید، منچستریونایتد، یوونتوس، بایرن مونیخ و سایر تیم‌ها ارائه می‌کند.پس از اتمام کار طراحی، می‌توان طرح مورد نظر را ثبت کرده و برنامه جدید آدیداس یک تصویر از آن به کاربر ارائه می‌دهد تا بتواند در رسانه‌ های اجتماعی رای بدست بیاورد. سپس طرح‌های دارای بیشترین رای در فهرست هر باشگاه قرار خواهد گرفت تا لباس مطلوبشان را از میان آنها انتخاب کنند.

طراحی لباس ورزشی

طراحی لباس تیمی

1 فکر در مورد “ طراحی لباس فوتبال ورزشی

  1. آل اسپورت گفت:

    خیلی دنبال این موضوع بودم ❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس